2025-07-13, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Är det verkligen någon här som känner eller vet vad Ji…y är kapabel till eller inte….knappast med att tro på informatör…,jösses

Jiy kan ha kvittrat när han varit under press i förhör vilket många gör mer eller mindre men det är också en tolknings fråga

Informatör är han inte och människor borde ta reda på vad en informatör är och hur de blir en
Någon som Jiy är inte intressant för polisen
Citera
2025-07-13, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Jiy kan ha kvittrat när han varit under press i förhör vilket många gör mer eller mindre men det är också en tolknings fråga

Informatör är han inte och människor borde ta reda på vad en informatör är och hur de blir en
Någon som Jiy är inte intressant för polisen

Om han har pratat i förhör så finns det ju på papper, men ingen har några papper att visa, tycker det om något är konstigt.

Skulle han alltså, medan han satt häktad för grova brott ha hållt tyst i sina egna förhör men blivit pressad att prata i ett annat ärende och utan att något är dokumenterat??!

Tror det snarare handlar om att man vill skylla på någon så det är bekvämt att ta en som valde indianerna framför rödvita, han var ju i left och blev out först när rödvita insåg att han gått med hos indianerna.
Citera
2025-07-13, 10:34
Medlem
Jimmy är inte åke. Vara en person som rödvita vill smutskasta. Tror det är någon Blanco verkligen inte kunna tänka sig. Han kanske skulle tänka på att inte pladdra så mkt själv.
Citera
2025-07-13, 10:36
Medlem
Citat:
Lustigt att du inte räknat ut det
Jag som trodde du var skarp

mer lustigt att du inte vill säga ett namn

antar att det inte finns något
Citera
2025-07-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
mer lustigt att du inte vill säga ett namn

antar att det inte finns något

Namn har nämnts mer än en gång
Bara att scrolla och va uppmärksam så trillar nog poletten ner
Citera
2025-07-13, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truehellsa
Om han har pratat i förhör så finns det ju på papper, men ingen har några papper att visa, tycker det om något är konstigt.

Skulle han alltså, medan han satt häktad för grova brott ha hållt tyst i sina egna förhör men blivit pressad att prata i ett annat ärende och utan att något är dokumenterat??!

Tror det snarare handlar om att man vill skylla på någon så det är bekvämt att ta en som valde indianerna framför rödvita, han var ju i left och blev out först när rödvita insåg att han gått med hos indianerna.

Det är ju du som varit så övertygad om att Jiy är Åke och en golare.
Du har ju skrivit att det finns i både Linus fup och sin egna att han pratat

Hur ska du ha det

Jag har sagt från början att jag inte tror Jiy är Åke
för jag vet HA haft en informatör i mer än tio år

Jag skiter i om Jiy skulle ha kvittrat eller inte om annan skit för det gör många mer eller mindre under de omständigheterna
men att han angett eller gett information som lett till gripanden och fällande domar har han inte gjort men det finns det andra som gjort och även kommit undan med sin egna skit
Citera
2025-07-13, 14:51
Medlem
AimeeFawns avatar
En tanke som slog mig nyss ang Bny B och FF-halsbandet: om han lejt någon att utföra mordet, då har ju han personligen inte gjort jobbet. Borde han verkligen ha ett FF-halsband då? Och är halsbandet för L eller för C?
Citera
2025-07-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AimeeFawn
En tanke som slog mig nyss ang Bny B och FF-halsbandet: om han lejt någon att utföra mordet, då har ju han personligen inte gjort jobbet. Borde han verkligen ha ett FF-halsband då? Och är halsbandet för L eller för C?

En tanke slog mig att det är några stycken som fått märket utan att mördat för klubben

Min andra tanke är att Benny och Coffe står på samma adress i gunnilse
kan det vara så enkelt att det är Coffes saker som Benny förvarar

Min tredje tanke är att om HA haft med coffes försvinnande att göra
Varför såg de inte till att han gjorde en adress ändring först och avlägsna sina saker från lägenheten/rummet i Gunnilse
Citera
2025-07-13, 15:50
Medlem
Citat:

Hur ska du ha det

Jag skiter i om Jiy skulle ha kvittrat eller inte om annan skit för det gör många mer eller mindre under de omständigheterna
men att han angett eller gett information som lett till gripanden och fällande domar har han inte gjort men det finns det andra som gjort och även kommit undan med sin egna skit

det är någon som gjort ett kontot med ett namn förvillande likt mitt, så misstänker att du tror att det är jag som gjort inlägget, men det är det alltså inte

förövrigt är det mycket möjligt att det finns en ANNAN informatör, som du inte vill nämna namnet på, men denna person är i så fall inte "åke"
Citera
2025-07-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetruesaida
det är någon som gjort ett kontot med ett namn förvillande likt mitt, så misstänker att du tror att det är jag som gjort inlägget, men det är det alltså inte

förövrigt är det mycket möjligt att det finns en ANNAN informatör, som du inte vill nämna namnet på, men denna person är i så fall inte "åke"

Jag tog fel på namnet och trodde det var du

Jag säger inte imot dig och du kan ha rätt i att det är två olika personer vi diskuterar
Citera
2025-07-14, 12:23
Medlem
Citat:

Hur ska du ha det

Bara att instämma. Vitsen med att vara informatör är att gå under radarn annars så kan man inte vara informatör. Enkel matematik.

Det är inte bara medlemmar som hör och ser.
Det finns familjemedlemmar , f d fruar och flickvänner, arbetskamrater, grannar o s v.
Alltså mängder med personer som vet en hel del.
Citera
2025-07-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom16
Bara att instämma. Vitsen med att vara informatör är att gå under radarn annars så kan man inte vara informatör. Enkel matematik.

Det är inte bara medlemmar som hör och ser.
Det finns familjemedlemmar , f d fruar och flickvänner, arbetskamrater, grannar o s v.
Alltså mängder med personer som vet en hel del.
Helt rätt. I Helsingborg försvann både molle o Fredriks och inte ett ord kom ut. I Göteborg är det ett jävla kaklade bland medlemmar och supporters. Vore det inte så hade de lätt kunna ringa in vem som. Glappar. Började redan för många år sen. Inge slump de hittade zlatko och johan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in