2024-11-17, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Är det helt rabiat eller? Är väl ingen som har försvarat A i den här tråden vad jag har sett. Och ingen förbjöd L att träffa henne?? Vad har A och HA gjort dig egentligen, du svamlar ju värre än vad som är hälsosamt.

Du skriver att ingen försvarar Andreas och i nästa sekund att jag svamlar om saker?
Så exakt vad svamlar jag om? Var du med på mötena?
Citera
2024-11-17, 21:11
Medlem
smallaningen78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Fast sen undrar jag om de kommer till en klubb och ordagrant använder sig av HAs namn är det då mellan två människor eller är det en klubb sak?
Om de för jämnan använder sig av HA då är det ju ett problem HA får ta tag i! Det är ju inte så att det är små problem dessa ställer till med i Gbg!

Du verkar vara lite ledsen på Andreas, har han knullat din mor eller syster, eller kanske dig😂
Någon som vet vad som hände tjockisen Jorra som var polare med nämnda strippa och hennes polare
Finsk hårdrockare som var glad i laddet
Citera
2024-11-17, 21:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smallaningen78
Du verkar vara lite ledsen på Andreas, har han knullat din mor eller syster, eller kanske dig😂
Någon som vet vad som hände tjockisen Jorra som var polare med nämnda strippa och hennes polare

Risken är väl större att han tvingar andra begå övergrepp och han filmar och runkar till det!
Ensam är han ju inte mycket för världen!
Citera
2024-11-17, 22:39
Medlem
Citat:
Du skriver att ingen försvarar Andreas och i nästa sekund att jag svamlar om saker?
Så exakt vad svamlar jag om? Var du med på mötena?
Ingen har väl försvarat A, vad får du det ifrån? Däremot svamlar du om att L inte fick träffa strippan.
Citera
2024-11-17, 22:44
Avslutad
Citat:
Ingen har väl försvarat A, vad får du det ifrån? Däremot svamlar du om att L inte fick träffa strippan.

Så Andreas kallade inte på möte och lipade och förbjöd dem att träffas, så det blev inte ett jävla liv och han ställde inte till det lite för tjejen ifråga?
Sen om medlemmarna på berget ansåg att två vuxna gör som de vill kan du ha rätt i. Men det är inget svammel att Andreas ville detta.
Citera
2024-11-17, 22:47
Avslutad
Citat:
Så Andreas kallade inte på möte och lipade och förbjöd dem att träffas, så det blev inte ett jävla liv och han ställde inte till det lite för tjejen ifråga?
Sen om medlemmarna på berget ansåg att två vuxna gör som de vill kan du ha rätt i. Men det är inget svammel att Andreas ville detta.

Och detta är en av anledningarna till deras hat mot varandra.
Citera
2024-11-18, 05:47
Medlem
smallaningen78s avatar
Citat:
Dubbel postade?
Gick det för dig samtidigt du läste eller har du problem med svenskan?
Det är väl bättre du frågar någon i din närhet om dina runk material!

Titta vad du postade TVÅ gånger idiot
Citera
2024-11-18, 13:28
Medlem
Citat:
Men du blandar ju ihop Andreas med HA. Vad han gör, eller inte gör är väl en individuell handling? Och ingen i HA förbjöd L att träffa henne. Sedan vad Andreas ville eller inte har jag ingen aning om. Andreas blev väl out långt innan L blev? Så på vilket sätt skulle A ha med L mord att göra?
Citera
2024-11-18, 13:29
Avslutad
Citat:
Titta vad du postade TVÅ gånger idiot

Lol, det är rätt fult att anmärka på folk och kalla dem idiot!
Men jag är lite bättre och kommer hänvisa dig till att läsa dem igen och jag kommer inte kalla dig idiot för att du inte ha läsförståelse är ett vanligt problem idag!
Citera
2024-11-18, 13:40
Avslutad
Citat:
Men du blandar ju ihop Andreas med HA. Vad han gör, eller inte gör är väl en individuell handling? Och ingen i HA förbjöd L att träffa henne. Sedan vad Andreas ville eller inte har jag ingen aning om. Andreas blev väl out långt innan L blev? Så på vilket sätt skulle A ha med L mord att göra?

Jag blandar inte ihop någonting om Andreas. Andreas trodde sig äga strippan som jobbade för honom och det var han som gjorde det till en klubb grej och hade möten om att Linus inte skulle träffa henne. Det var ju även möten mellan GT och Berget om det och Andreas lipade om att deras relation inte var bra för hans affärer. Sen om Berget inte höll med Andreas vet jag inte men man fått väl hoppas de inte gjorde det.
Att han tror sig äga en anställd säger väl ändå mycket?
Sen vet väl alla att Linus åkte ut innan Andreas, det är ju bara att scrolla i tråden! Men alla vet ju varför Linus åkte ut, men inget står om varför Andreas åkte ut och du som har så bra insyn kan väl berätta det?
Citera
2024-11-18, 14:42
Avslutad
Citat:
Jag blandar inte ihop någonting om Andreas. Andreas trodde sig äga strippan som jobbade för honom och det var han som gjorde det till en klubb grej och hade möten om att Linus inte skulle träffa henne. Det var ju även möten mellan GT och Berget om det och Andreas lipade om att deras relation inte var bra för hans affärer. Sen om Berget inte höll med Andreas vet jag inte men man fått väl hoppas de inte gjorde det.
Att han tror sig äga en anställd säger väl ändå mycket?
Sen vet väl alla att Linus åkte ut innan Andreas, det är ju bara att scrolla i tråden! Men alla vet ju varför Linus åkte ut, men inget står om varför Andreas åkte ut och du som har så bra insyn kan väl berätta det?

Hade ju varit intressant att höra varför hans bror Jonas och luft ballongen Anders N blev outade också! Var väl efter att Linus blev mördade om jag inte är ute och cyklar?
Citera
2024-11-18, 22:01
Medlem
Citat:

Jorra avled i Thailand 2017, tror de va hjärtat som gav upp, askan spreds i havet där, om jag minns rätt. RIP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in