2009-04-11, 16:58
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Det verkar faktiskt som delar av DD är på väg att ta "språnget". Klubben är delad i två delar, dels de "vanliga" DD och nu även en DD 1% division.
Till våren får vi väl se om något händer.
Dom har inte delat klubben i två sektioner. Inte heller kommer dom att ta något "språng". Dom har det bra som dom har det.
Citera
2009-04-12, 20:55
Medlem
HEMIbyMOPARs avatar
Var på Elmia mässan i Jönköping i helgen och hittade denna kille, någon som vet vad detta är för kille? Nån höjdare bland HA kanske?

http://img300.imageshack.us/my.php?image=p1011594.jpg
Citera
2009-04-12, 21:06
Medlem
Märkligt det här JJ. Har åkt långgaffel sen 70-talet. Ingen av polarna har blivit skjuten. Några har blivit uppätna av cancer och någon har kört ihjäl sig.

Ingen av mina polare har dött av politik.
Fast just den svängen verkar ju vara den farligaste bagen i branschen...
Citera
2009-04-12, 21:09
Medlem
Glömde en grej. LillAnders dog av politik.
Citera
2009-04-12, 21:36
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Märkligt det här JJ. Har åkt långgaffel sen 70-talet. Ingen av polarna har blivit skjuten. Några har blivit uppätna av cancer och någon har kört ihjäl sig.

Ingen av mina polare har dött av politik.
Fast just den svängen verkar ju vara den farligaste bagen i branschen...

Vad jag syftade på var en vän utanför hojbranchen som av allt han läst och hört undrade om det var nån ide att starta resurang eller om han skulle få gäng på sig (inte utslutande bikergäng) som ville ha del av kakan...

Politik är skit!
Citera
2009-04-13, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Vad jag syftade på var en vän utanför hojbranchen som av allt han läst och hört undrade om det var nån ide att starta resurang eller om han skulle få gäng på sig (inte utslutande bikergäng) som ville ha del av kakan...

Politik är skit!

Var lite för snabb där. Visst fan har många råkat ut för "politiken" utan att vara intresserad av den. Du har helt rätt.
Citera
2009-04-13, 22:58
Medlem
Vad hete Red Devils i Sala / Umeå före dom blev Red Devils ? Eller är det enstaka individer från olika ställen som gått ihop och startat deras avdelning ?
Citera
2009-04-14, 00:01
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Vad hete Red Devils i Sala / Umeå före dom blev Red Devils ? Eller är det enstaka individer från olika ställen som gått ihop och startat deras avdelning ?
RDMC Sala hette förr Silverstaden MC.
RDMC Prospect Chapter Umeå hette förr Genesis MC (Har jag för mig)
Citera
2009-04-14, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
RDMC Sala hette förr Silverstaden MC.
RDMC Prospect Chapter Umeå hette förr Genesis MC (Har jag för mig)

Nu blev jag förvirrad :/
RD i Sala och RD prospect chptr Umeå är alltså 2 olika avdelningar eller är jag totalt bortfintad nu? Och vars ligger Sala? Kan inte direkt skryta med nått geografiskt kunnande=(
Citera
2009-04-14, 12:59
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwodasd
Nu blev jag förvirrad :/
RD i Sala och RD prospect chptr Umeå är alltså 2 olika avdelningar eller är jag totalt bortfintad nu? Och vars ligger Sala? Kan inte direkt skryta med nått geografiskt kunnande=(
Ja d är två skilda klubbar...RDMC Sala e ett fullvärdigt Chapter och har ansvaret för prospect chaptret i Umeå... Man kan säga att d e Sala-klubben som bestämmer över Umeå-klubben.
Sala ligger runt en timmes färd från Stockholm mot Västerås hållet.
Citera
2009-04-14, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Ja d är två skilda klubbar...RDMC Sala e ett fullvärdigt Chapter och har ansvaret för prospect chaptret i Umeå... Man kan säga att d e Sala-klubben som bestämmer över Umeå-klubben.
Sala ligger runt en timmes färd från Stockholm mot Västerås hållet.

Aha då är jag på det klara ang det =)

Hittade lite rolig läsning i dags tidningen
http://www.kuriren.nu/nyheter/artike...icleid=4791906
http://www.kuriren.nu/nyheter/artike...icleid=4792274
Citera
2009-04-14, 23:20
Medlem
hur stort är RWC i karlstad,, tror de är de iaf, de har pratats om mycket på senaste tiden,,, har för mig iaf att de vad Ha supporters.. någon som vet och vill dela med sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in