Citat:
Ursprungligen postat av
hjorten112
Den stora skillnaden här är väl att gör man ett misstag i den lokala fotbollsklubben händer inte så mycket. Gör man ett misstag hos HA kommer dina bröder slå ihjäl dig, kanske åker man dit för något brott och spenderar stor del av sitt liv i fängelse eller blir mördad av konkurrent.
Men kul att du försöker framställa HA som fotbollsförening, undrar vad dina bröder tycker om det.
Gör man ett misstag tror jag absolut inte att man blir ihjälslagen, vet medlemmar som gjort misstag som inte blivit ihjälslagna, som fortfarande är medlemmar, man kan tex få lämna västen på klubben ett tag, dvs man pausas.
Däremot om man medvetet gör ”misstag” gång på gång så kan man ju naturligtvis få på läppen.
Det är helt och hållet upp till varje individ vad man vill göra och inte, vet medlemmar som inte ens har fått en p-bot, som har varit med i 20+ år.
HA är en klubb som man frivilligt söker sig till, ingen som tvingar någon till något, precis allt görs av egen fri vilja. Som jag skrivit tidigare så öppnas det många möjligheter som en del individer icke kan motstå, och det är oftast dessa individer som gör bort sig, alla som går med vet om reglerna som HA har.
Och nej, jag är ingen medlem, skulle jag vara det skulle jag inte sitta här och skriva.