2022-03-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Kommer L*nus bli klippt med anledning av hans provokativa inlägg?

Med tanke på att det krävts betydligt mindre för att plocka bort folk innan så vore det väldigt knepigt om det inte hände. Då har vi svart på vitt att det inte finns några pungkulor kvar inom rödvitt.
Citera
2022-03-13, 16:38
Medlem
Om man vill stödja HA så kan det vara bra att veta vilka företag man ska stödja, fyll gärna på här var medlemmarna jobbar och vilka företag dom har så man vet var man ska gå när man vill ha något gjort eller fixat.
Citera
2022-03-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Kan lova dej att det var helt fel, de var inte det minsta rädda för det. Bara skitsnack som så mycket annat hör

Dem var visst rädda!! Och nu när dem kommer behöva visa att dem kan slåss i nya gänget ( för konflikter kommer de bli i ett sådant gäng med dessa typer ) så kanske pappan kan prata sig ur det men Linus kommer behöva visa vad han går för, hela HA tiden lipade dem så fort de var en konflikt, Linus kritade koks som han inte ville betala och när dem blev sura så ringde dem och lipade. Riktiga loosers är dem!!!

ALLA som varit i gothenburg / Goth town VET vad dessa två går för
Citera
2022-03-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgbrud
Dem var visst rädda!! Och nu när dem kommer behöva visa att dem kan slåss i nya gänget ( för konflikter kommer de bli i ett sådant gäng med dessa typer ) så kanske pappan kan prata sig ur det men Linus kommer behöva visa vad han går för, hela HA tiden lipade dem så fort de var en konflikt, Linus kritade koks som han inte ville betala och när dem blev sura så ringde dem och lipade. Riktiga loosers är dem!!!

ALLA som varit i gothenburg / Goth town VET vad dessa två går för

Vad får dom in sitt kapital?
Driver dom företag? Anställda?
Citera
2022-03-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Hörde linus o pappan
Var rädda för bli klippta därför gick dom över till den klubben. Hörde från kumla bunkern

Coolt. Jag hör också saker från kumlabunkern hela dagarna till och med när jag sover.
Citera
2022-03-13, 19:33
Bannlyst
Citat:
Du vet inte vad du pratar om . Vet att ingen av dem är rädda för att ta för sej. Snacka utan fakta går verkar som du är ett riktigt skit troll. Hahaha undra vad du skulle säga om dumötte någon av dem

Mötte dom?
Värsta täntarna det vet alla går med i svart gult
Det gör dom för dom är kissnödiga
Töntarna blev utslängda HA
Du är väll deras ända vän
Citera
2022-03-13, 20:09
Medlem
Vad händer med diamantklubben Cults nu?
Är krogkillen kvar som president där eller har han valt att följa L och säga upp sig? Vad krävs för en fullfjädrad väst i det nya gulsvarta gänget?
Citera
2022-03-13, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vbud
Vad händer med diamantklubben Cults nu?
Är krogkillen kvar som president där eller har han valt att följa L och säga upp sig? Vad krävs för en fullfjädrad väst i det nya gulsvarta gänget?
Pratade med en polare som har företag i närheten. Hela klubben är frozen, om han har rätt. D.v.s. Ingen pratar med dom, ingen har kontakt förrän det är uträtt vilken som har stöttat vem.
Citera
2022-03-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Mötte dom?
Värsta täntarna det vet alla går med i svart gult
Det gör dom för dom är kissnödiga
Töntarna blev utslängda HA
Du är väll deras ända vän

Lär dej att stava. Fräck kan man vara när man sitter bakom en skärm och delar med sej an rena lögner. Skulle inte tro att jag är deras enda vän
Citera
2022-03-14, 08:11
Bannlyst
Citat:
Lär dej att stava. Fräck kan man vara när man sitter bakom en skärm och delar med sej an rena lögner. Skulle inte tro att jag är deras enda vän

Linus o pappa verkar gilla svarta män nuförtiden
Är ju bara det som finns i svart gul🤣🤣🤣

Pinsamt skrattar ihjäl mig
Citera
2022-03-14, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgbrud
haha jag har mött Linus och Joakim ett flertal gånger, Skulle till och med kunna säga att jag känner dem riktigt bra! Och dem ÄR RÄDDA!
Kanske är de någon av Wilmisarna som skriver eller kanske Laban? Men Joakim och Linus var otroligt rädda och dem var VÄLDIGT rädda av sig i Ha också

Du har helt fel bara så du vet. Och jag är ingen av wilmorna eller Laban. Hur vet du att de är eller har varit rädda. Hur kommer det sej att de skulle varit rädda när de var med i HA , vem var de rädda för då
Citera
2022-03-14, 14:44
Medlem
Smink-Linus och pappa är inte Satudarah. Just nu vet jag inte vad klubben heter men dom kommer behöva bevisa sig innan klubben byter namn. Deras lokal ligger vid olympeX gym i Lidköping. Tack till Linus flickvän att man får info i förväg 😘 PS. Dom är inte i Danmark, har sett Linus på STC kinnegatan 17, flertal gånger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in