2018-03-05, 22:29
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Har bläddrat bak i 30 min nu å hittar inte ett jävla skit. Vart?
Kommer man in och spelar Allan med väst på och tror att ett gäng vuxna Syrianer eller om det var Turkar backar så lycka till.
Citera
2018-03-06, 04:01
Medlem
VonSilfwertryffels avatar
Märkligt när folk som utger sig för att ha läst FUP:en ändå har noll koll.
Senast jag kollade är inte Lillen nära 1.90cm och väger 130-140kg.
BO på Vasastan den gången och som det cirkulerat bild på har initialerna VT och var där i sällskap med J som var proppe i HA Gothtown vid tillfället och ytterligare en person.
Oavsett vad folk vill ska ha hänt så visades inga färger öht den kvällen. Nasers söner med anhang hade inte den blekaste om att J, som får anses varit den mest oansenlige personen i sällskapet för kvällen, var rödvit för fem öre.
Han var där helt "privat" och skyltade noll och inget med sin tillhörighet.
Många vill få detta till att halva HA åkte på stryk med det är galet fel, det var en knuff och lite käft som fick skiten att kicka igång.
Naserpojkarna om man får kalla dom det såg bara några svenskar och visste att dom skulle kunna käka upp dom tack vare långt överlägset antal.
Att dom "gett sig på HA" kunde dom helt uppriktigt neka till i efterhand och därför blev det förmodligen inte så värst mkt efterdyningar.
I FUP:en finns bilder och namn på samtliga inblandade.

Jag undrar hur i hela friden man kan förväxla folk så grovt? Önsketänkande månne?

Jisses, man är glad man lämnat Göteborg för varmare breddgrader, den staden har blivit ett riktigt skithål tyvärr.
Citera
2018-03-06, 10:30
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rich1
Kommer man in och spelar Allan med väst på och tror att ett gäng vuxna Syrianer eller om det var Turkar backar så lycka till.

Va fuck snackar du om? Vad har de med mitt inlägg att göra?

Sen var de varken turkar eller syrianer hahah
Citera
2018-03-06, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonSilfwertryffel
Märkligt när folk som utger sig för att ha läst FUP:en ändå har noll koll.
Senast jag kollade är inte Lillen nära 1.90cm och väger 130-140kg.
BO på Vasastan den gången och som det cirkulerat bild på har initialerna VT och var där i sällskap med J som var proppe i HA Gothtown vid tillfället och ytterligare en person.
Oavsett vad folk vill ska ha hänt så visades inga färger öht den kvällen. Nasers söner med anhang hade inte den blekaste om att J, som får anses varit den mest oansenlige personen i sällskapet för kvällen, var rödvit för fem öre.
Han var där helt "privat" och skyltade noll och inget med sin tillhörighet.
Många vill få detta till att halva HA åkte på stryk med det är galet fel, det var en knuff och lite käft som fick skiten att kicka igång.
Naserpojkarna om man får kalla dom det såg bara några svenskar och visste att dom skulle kunna käka upp dom tack vare långt överlägset antal.
Att dom "gett sig på HA" kunde dom helt uppriktigt neka till i efterhand och därför blev det förmodligen inte så värst mkt efterdyningar.
I FUP:en finns bilder och namn på samtliga inblandade.

Jag undrar hur i hela friden man kan förväxla folk så grovt? Önsketänkande månne?

Jisses, man är glad man lämnat Göteborg för varmare breddgrader, den staden har blivit ett riktigt skithål tyvärr.

Ja historier har lätt för att ändras på vägen.

Du kanske kan slänga upp FUP?
Citera
2018-03-06, 17:04
Medlem
VonSilfwertryffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Ja historier har lätt för att ändras på vägen.

Du kanske kan slänga upp FUP?

Hade jag gärna gjort men dessvärre rök den FUP:en med förra datorn.
Citera
2018-03-07, 15:03
Medlem
Är det denna ni letar efter?
(FB) Man sönderslagen efter en utekväll i Vasastan i Göteborg
Citera
2018-03-07, 20:57
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dackaman
Är det denna ni letar efter?
(FB) Man sönderslagen efter en utekväll i Vasastan i Göteborg

De är den ja
Citera
2018-03-19, 21:54
Medlem
tjenaretjenares avatar
Någon mer än Nicklas L som åkt ut från någon Göteborgs avdelning på sistone?
Citera
2018-03-20, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Någon mer än Nicklas L som åkt ut från någon Göteborgs avdelning på sistone?
Menar du NL som var med i Gunnilse? Lite kraftig med ganska stort bockskägg?

EDit: Han från Gunnilse åkte väl ut för nästan 1 år sen? Helt otroligt om det är NL, men det finns väl inte så många andra? Han som åkte ut förra året gick ju till snuten, menar vi samma?
Senast redigerad av xtroverto 2018-03-20 kl. 08:46.
Citera
2018-03-20, 14:05
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Menar du NL som var med i Gunnilse? Lite kraftig med ganska stort bockskägg?

EDit: Han från Gunnilse åkte väl ut för nästan 1 år sen? Helt otroligt om det är NL, men det finns väl inte så många andra? Han som åkte ut förra året gick ju till snuten, menar vi samma?

Ja han åkte ut förra året och gick till snuten, benämndes väl som "42åringen" eller något sådant jag är ganska säker på att det är han.
Citera
2018-03-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Ja han åkte ut förra året och gick till snuten, benämndes väl som "42åringen" eller något sådant jag är ganska säker på att det är han.
Han åkte egentligen ut i slutet på 2016 tror jag, men fick ändrad status strax innan han gick till snuten, förra året.

Han är väldigt lik M3ga på många sätt, inte själva efterspelet men hans roll i klubben och hur han blev nånting han inte alls var. Han var trevlig i RD, men efter det tog det en märklig vändning.

Jag är inte förvånad för han var inget ämne för klubben.
Citera
2018-03-20, 14:33
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han åkte egentligen ut i slutet på 2016 tror jag, men fick ändrad status strax innan han gick till snuten, förra året.

Han är väldigt lik M3ga på många sätt, inte själva efterspelet men hans roll i klubben och hur han blev nånting han inte alls var. Han var trevlig i RD, men efter det tog det en märklig vändning.

Jag är inte förvånad för han var inget ämne för klubben.

Okej han var väl kort tjock och glad för det mesta så men visst allt kan ändras ingen som har FUP i målet?

Sen undrar jag om P*ter i Stockholm har åkt ut/klivit av? Han var med sedan starten ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in