2017-12-08, 19:42
Medlem
GamleJans avatar
Finns det HA eller supporterklubbar i Hofors, Sandviken eller Gävle?
Citera
2017-12-09, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Finns det HA eller supporterklubbar i Hofors, Sandviken eller Gävle?

Beror på vad du menar med supporterklubb
Citera
2017-12-10, 05:42
Medlem
rich1s avatar
Vet när en Skåning eller om han är från Blekinge blev out i Nrkg region6 Tokbra på strippen men men.Det var två herrar från deras närmsta vänklubb (Helsingborg)som meddelade att Si//e var out. Stal pengar från klubbkassan tydligen. Han har gaddat över sin hals tatuering och det vet jag då jag pratade med honom i Nyköping. Lätt stukad innan han blev medlem så var han reko efter det fick han hybris. Ingen kontakt får tas glöm inte det brödrar o systrar. Tror att hans fru arbetar på en förskola. Trevligare människa får man leta efter och i samma veva fick G////a hänga in västen på kylning.Problem med sin kära går det rykten om. Och Ge///a är en trevlig herre med en bred dialekt håller tydligen på Aik eller Hif rätta mig om jag har fel. Vad heter mannen som är stor som ett hus i Bromma (Fet) ngn som vet. Bor själv i Kista och nu arbetar i Bromma på ett bygge. Inte ett liv i deras klubblokal, Själv medlem i en förening i avdelning7 norr om staden
Senast redigerad av rich1 2017-12-10 kl. 06:14.
Citera
2017-12-10, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rich1
Vet när en Skåning eller om han är från Blekinge blev out i Nrkg region6 Tokbra på strippen men men.Det var två herrar från deras närmsta vänklubb (Helsingborg)som meddelade att Si//e var out. Stal pengar från klubbkassan tydligen. Han har gaddat över sin hals tatuering och det vet jag då jag pratade med honom i Nyköping. Lätt stukad innan han blev medlem så var han reko efter det fick han hybris. Ingen kontakt får tas glöm inte det brödrar o systrar. Tror att hans fru arbetar på en förskola. Trevligare människa får man leta efter och i samma veva fick G////a hänga in västen på kylning.Problem med sin kära går det rykten om. Och Ge///a är en trevlig herre med en bred dialekt håller tydligen på Aik eller Hif rätta mig om jag har fel. Vad heter mannen som är stor som ett hus i Bromma (Fet) ngn som vet. Bor själv i Kista och nu arbetar i Bromma på ett bygge. Inte ett liv i deras klubblokal, Själv medlem i en förening i avdelning7 norr om staden

Undrar var meningen är med sådant du skriver. Ingen här behöver känna till detta. Resten känner till det. Du pratar om din klubb och annat i bland Kommer ju outa dig själv. TA det lite försiktigt! HA en bra söndag:
Citera
2017-12-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Undrar var meningen är med sådant du skriver. Ingen här behöver känna till detta. Resten känner till det. Du pratar om din klubb och annat i bland Kommer ju outa dig själv. TA det lite försiktigt! HA en bra söndag:
Tror inte någon överhuvudtaget "utanför" begriper ett dugg vad han skriver om, men helt rätt skulle tro att han redan är outad i och med detta inlägg, INTE bra att sitta och skriva på fyllan och/eller påtänd.
Citera
2017-12-10, 14:02
Medlem
flazbazs avatar
Citat:
Undrar var meningen är med sådant du skriver...
Hen kan ju redigera sitt inlägg när hen nyktrat till, däremot kan hen ju inte redigera >ditt< inlägg där du citerar henne/honom. Så om du verkligen är uppriktig i din uppmaning att hen ska vara försiktig kan du ju ta bort citatet i ditt inlägg.
Citera
2017-12-11, 22:08
Medlem
Citat:

Varför bryr du dig om HA? Det är inte din klubb så sluta prata om klubben. Det gäller er andra också. Ni skulle förmodlingen också blivit mördade om HA visste vilka ni va här inne. Snacka inte om en klubb ni inte är med i.Vi vet att ni vill suga deras kukar. Dags att låsa tråden.
Citera
2017-12-11, 22:22
Medlem
Pickatjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgubbe
Varför bryr du dig om HA? Det är inte din klubb så sluta prata om klubben. Det gäller er andra också. Ni skulle förmodlingen också blivit mördade om HA visste vilka ni va här inne. Snacka inte om en klubb ni inte är med i.Vi vet att ni vill suga deras kukar. Dags att låsa tråden.

Du borde byta namn till SURgubbe, detta är ett diskussionsforum och tråden heter :Hells Angels tråden, allt om HA, prospects och Red Devils. Så här diskuterar vi just den klubben och bihang. Tror inte någon av skribenterna riskerar att bli mördade av aktuella klubbmedlemmar som förmodligen har annat att göra än att skrota runt bland trådarna på Flaschback och försöka hitta användarnas riktiga identitet.

Är det ingen som har orkat skicka mejl till wärmlands tingsrätt och be att få anteckningarna från häktesförhandlingen. Skulle just sprida ett ljus över vilka dom misstänkta i målet är..
Citera
2017-12-12, 04:17
Medlem
ExtremParanoias avatar
Stämmer det att HA endast accepterar vita och är lite halvnazister?
Citera
2017-12-12, 04:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia

Fråga Neger-Martin i Stockholm som var med länge och väl. Vet inte om han var fullvärdig medlem men har sett han med västen.

Tror han åkte ut sen men vet inte varför och bryr mig inte heller.
Senast redigerad av Lunkan99 2017-12-12 kl. 04:42.
Citera
2017-12-12, 09:13
Medlem
guldankans avatar
Det tog elva minuter innan polispatrull skickades till Hells Angels-gården

Gärningsmännen tog en stor risk när de gömde den livlöse mannen.
De släpade honom från framsidan av huset alldeles vid bilvägen och runt halva tomten – på utsidan av det höga staket som omger huset.
https://mcrazzia.blogspot.se/2017/12/tog-stor-risk-nar-de-gomde-mordoffret.html
Citera
2017-12-12, 12:02
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia

Du kan inte bli fullvärdig medlem om du är neger, det är uteslutet. Hur det sedan är i exempelvis Red and White Crew eller AK81, det kan jag inte svara på. Inom Bandidos tror jag dock att man kan bli fullvärdig medlem även om man är svart, dem struntar nog i vilken hudfärg man har. När Bandidos fick sin Göteborgsavdelning så bestod gruppen till stor del av en brokig skara fd nazister/vit maktare och förortsblattar, alla enades och det var inga problem. En av Bandidos högst uppsatta, Mehdi Seyeed, är ju inte ens född i Sverige.

Här kan du läsa lite om vad X presidenten i HA, Thomas Möller, har för politiska åsikter:
https://twitter.com/thomasmoller64
Senast redigerad av kungarolf 2017-12-12 kl. 12:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in