2017-02-27, 20:46
Medlem
ÖPPET BREV TILL THOMAS MÖLLER

Hells Angels Sverige måste börja att utnyttja sina verktyg (kändisskapet) mot dom kriminella gängen Regering och gängets hangaround klubbar Polismyndigheten Sveriges Domstolar och Åklagarmyndigheten.

Peter Schjerva och hans gnällsida www.payback.name.se är skit. Peter Schjerva till och med berömmer kvinnomisshandelsgänget Polismyndigheten på sin senaste snyftartikel.

Thomas Möller... sluta fjäska för gänget Skattemyndigheten som är en olaglig organisation bestående av korrupta socialbidragstagare sossar. Istället bör du Möller organisera Hells Angels politisk och UTNYTTJA HA:s hemsidor som nyhetsrapporterande nät-tidningar där kriminella statsanställda kreatur hängs ut.

Varför tar Hells Angels skit från kvinnomisshandlande tjuvar och pedofiler vid gänget Polismyndigheten?

Polisernas femte vanligaste brott är pedofili... http://www.aftonbladet.se/nyheter/dodadekvinnor/arkiv/article12092784.ab

Politik mot tjuvarna "Regeringen" nu Thomas Möller!!!

Du Thomas Möller vet vem som kan hjälpa till med detta och det är INTE Peter Schejrva.
Citera
2017-02-27, 21:59
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumzamus
ÖPPET BREV TILL THOMAS MÖLLER

Hells Angels Sverige måste börja att utnyttja sina verktyg (kändisskapet) mot dom kriminella gängen Regering och gängets hangaround klubbar Polismyndigheten Sveriges Domstolar och Åklagarmyndigheten.

Peter Schjerva och hans gnällsida www.payback.name.se är skit. Peter Schjerva till och med berömmer kvinnomisshandelsgänget Polismyndigheten på sin senaste snyftartikel.

Thomas Möller... sluta fjäska för gänget Skattemyndigheten som är en olaglig organisation bestående av korrupta socialbidragstagare sossar. Istället bör du Möller organisera Hells Angels politisk och UTNYTTJA HA:s hemsidor som nyhetsrapporterande nät-tidningar där kriminella statsanställda kreatur hängs ut.

Varför tar Hells Angels skit från kvinnomisshandlande tjuvar och pedofiler vid gänget Polismyndigheten?

Polisernas femte vanligaste brott är pedofili... http://www.aftonbladet.se/nyheter/dodadekvinnor/arkiv/article12092784.ab

Politik mot tjuvarna "Regeringen" nu Thomas Möller!!!

Du Thomas Möller vet vem som kan hjälpa till med detta och det är INTE Peter Schejrva.

Detta måste vara bland det sjukaste "öppna brev" jag någonsin läst.
Varför skulle Tomas Möller vilja engagera sig politiskt??
Citera
2017-02-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Håller med politik och 1% gäng...nej det blir konstigt och löjeväckande 😂😂😂
Citera
2017-03-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybee
Rudaz var på väg till high chapparal till mc träffen .
Stämmer, förväxlade det. Tack.
Citera
2017-03-05, 17:05
Medlem
Var på besök i Norrköping hela helgen. Påväg hem nu såg jag att HA monterat ned sin skylt plus "Angels Palace" skylten.

Lämnat?
Citera
2017-03-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typintekorrekt
Var på besök i Norrköping hela helgen. Påväg hem nu såg jag att HA monterat ned sin skylt plus "Angels Palace" skylten.

Lämnat?
Nej! Men tvingats vika sig för lokala ordningstadgar.
Citera
2017-03-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaen
Nej! Men tvingats vika sig för lokala ordningstadgar.

Jasså Kommunen eller blattar?
Citera
2017-03-07, 00:46
Medlem
rich1s avatar
Varför förbud mot en enskild föreningSkylta vart man hör hemma tycka vad man tycka vill snacka om övergrepp.Jag är en liberal alla som vet vad jag menar skrattar.
Citera
2017-03-07, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88

Hörde att en av medlemmarna i Stockholms avdelningen ska vara riktigt dålig alltså kroppsligt så pass illa att det inte finns något att göra för att rädda honom. Någon som känner till detta? Hans initialer är R.M om det stämmer så är det riktigt trist för han måste klart vara en tillgång för klubben på många sätt. Så hoppas det är ett rykte som inte stämmer.
Citera
2017-03-13, 16:15
Medlem
Nu kunde ja inte hålla mej:http://pattayaone.news/en/aussie-hells-angels/

tuffa grabbar, en Sergeant som går o gråter ut hos Polisen och media..

hur slutar de här?
Citera
2017-03-13, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Hörde att en av medlemmarna i Stockholms avdelningen ska vara riktigt dålig alltså kroppsligt så pass illa att det inte finns något att göra för att rädda honom. Någon som känner till detta? Hans initialer är R.M om det stämmer så är det riktigt trist för han måste klart vara en tillgång för klubben på många sätt. Så hoppas det är ett rykte som inte stämmer.
Hoppas verkligen inte det stämmer
Citera
2017-03-21, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phbg
Nu kunde ja inte hålla mej:http://pattayaone.news/en/aussie-hells-angels/

tuffa grabbar, en Sergeant som går o gråter ut hos Polisen och media..

hur slutar de här?

Kommer dom att stänga ner i Thailand?

https://youtu.be/CxUS3DBnylw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in