2017-06-06, 09:16
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Nej jag arbetar som polis.

OMC är farligare idag.
Men vi jobbar på att störa ut dem så gott vi kan, vi har mestadels problem med förortsgängen för tillfället dock.
Jag har kollat några av dina tidigare inlägg och det är uppenbart att du inte arbetar som polis.
Citera
2017-06-06, 10:24
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Jag har kollat några av dina tidigare inlägg och det är uppenbart att du inte arbetar som polis.

Vi poliser är osäkra på vad vi får och inte får göra på nätet, men vi får vilseleda och gör så.

Det är uppenbart att du tog dig tid att skriva tillbaka så jag kan lika gärna svara dig tillbaka.....

Läget är inte särskilt klart vad vi får göra och inte göra men internetspaningsgruppen gör vad den tycker passar, nu har du/ni inte mycket att gå efter men till alla där ute som tror på dessa kriminella människor gör inte det, dem lever på er rädsla och ni som läser våga anmäla och våga sätta dit dessa individer vi behöver er!

Jag arbetar på central nivå och älskar mitt arbete, jag blir glad varje gång en kriminell sätts ur balans eller hamnar bakom galler!

Det viktiga är att kartlägga så många som möjligt och sedan lagföra och inom en snar framtid har vi än bättre lagar som vi kan använda mot den organiserade brottsligheten.

Ingen kommer undan lagens långa arm, så länge vi kan sätta dem olika grupperingarna i bubblor som vi sedan i framtiden kan spräcka gör mig glad och positiv inför morgondagen.
Senast redigerad av Kozitas 2017-06-06 kl. 10:32.
Citera
2017-06-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Kan inte du lägga upp en video där du bankar sönder en eller ett par HA?

Det kan väl inte vara några som helst problem för en sådan tuffing som dig?
Då visar du ju att HA verkligen är slut och bara pajasar i den kriminella världen, som du så tufft påstår bakom din skärm.
Annars är du ju bara en hycklande fegis, precis som dom allra flesta andra mena-hundar.

Spännande!
Är HA fegisar eller inte?

Ha är kompis med många här i Rinkeby/Tensta, i norra botkyrka kommer dom aldrig mer att visa sig, inte ens rwc visar sig varken där eller här igen.jag förstår inte hur ni kan suga så mycket mc kuk. Är dom era idoler precis som justin bieber är småflickornas idol?
Citera
2017-06-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
Ha är kompis med många här i Rinkeby/Tensta, i norra botkyrka kommer dom aldrig mer att visa sig, inte ens rwc visar sig varken där eller här igen.jag förstår inte hur ni kan suga så mycket mc kuk. Är dom era idoler precis som justin bieber är småflickornas idol?

Jag förstår inte hur du kan suga så mycket mena-kuk?
Är det för att du ser upp till dessa töntar eller bara för att du generellt är så sugen på kuk?
Ni muslimska hundar är ju kända för att gosa med pojkar och mäns håriga arslen. Så det förvånar ingen att du vill försvara din bacha basi gubbe

Säg vad HA skulle tjäna på att finnas i Botkyrka?
Citera
2017-06-07, 13:39
Medlem

Så du vågar alltså inte.

Som jag redan visste.

Du är helt enkelt alldeles för feg
Citera
2017-06-07, 16:24
Medlem
Citat:
Här finns en video lite gammal dock från 2010, https://www.youtube.com/watch?v=6qjGxQnA1xY

Tysk polis mot HA medlemmar, vad fan gör alla bröder borde dem inte hoppa in och slåss mot polisen dem står ju och låter snubben bli halvt ihjäl slagen FTW!

Det var ju knappast en relevant video

Är tysk polis samma sak som en tanig menahund ifrån Rinkeby i din förvirrade skalle?
Citera
2017-06-07, 19:13
Medlem
johnthedickholmess avatar
Men är inte det här med MC gäng väldigt lokalt inriktat. Jag såg ett program på TV de snackade om olika bikers i olika delar, tror det var en Bandit som sa, i Kalifornien hade jag varit en HA eller Mongols, i Florida en Outlaw, men nu bor jag i Texas och därför blev jag en Bandidos. Typ. Ligger det inte mycket i det. Du är en Satudarah i Amsterdam, en HA i Tyskland, Danmark, Sverige etc.? De mest tongiavnde dras väl till den starkaste klubben på orten oavsett nationell ryktbarhet?
Citera
2017-06-08, 13:28
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Det var ju knappast en relevant video

Är tysk polis samma sak som en tanig menahund ifrån Rinkeby i din förvirrade skalle?
Först och främst UPPFÖR dig.

För det andra så förstår jag inte jämförelsen mellan en tysk polis och en tanig mena hund ifrån Rinkeby?

Vart står det att jag jämför dessa två.
Och förvirrad är bara du själv.

Ha en trevlig dag.
Citera
2017-06-08, 23:24
Medlem
Kaozzzblattarna verkar köra över HA i dk
Senast redigerad av Kaiserfkinsoze 2017-06-08 kl. 23:37.
Citera
2017-06-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiserfkinsoze
Kaozzzblattarna verkar köra över HA i dk
Kan du inte länka?
Citera
2017-06-10, 16:31
Medlem
Citat:
Först och främst UPPFÖR dig.

För det andra så förstår jag inte jämförelsen mellan en tysk polis och en tanig mena hund ifrån Rinkeby?

Vart står det att jag jämför dessa två.
Och förvirrad är bara du själv.

Ha en trevlig dag.

Då tycker jag att du borde läsa vad jag skrev och vad den jag citerade skrev.
Citera
2017-06-11, 07:22
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Då tycker jag att du borde läsa vad jag skrev och vad den jag citerade skrev.
Ursäktar mig för denna tackling.

Mitt fel mycket jobb och dessa jävla siffror som 10011000. 000101111. 0011000. 000101111 gör mig ibland förvirrad.

Trevlig helg dock det ska du ha och ursäkta mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in