Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-11, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpson666
Det är ingen luffare,Tänk på va du säger. Oskar är fullvärdig medlem i RAWMC Three Town!

Är du på riktigt gubben? Om han så var Vladimir Putin och jag vandrade ett varv runt ljorden så skulle jag aldrig någonsin, någonstans i världen träffa på en större sopa än honom. Och jag skulle kunna sitta här och ha ett utlägg om varför så länge att jag skulle missa min lunch idag, Kort och gott.
Citera
2015-10-11, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rillepb
Är du på riktigt gubben? Om han så var Vladimir Putin och jag vandrade ett varv runt ljorden så skulle jag aldrig någonsin, någonstans i världen träffa på en större sopa än honom. Och jag skulle kunna sitta här och ha ett utlägg om varför så länge att jag skulle missa min lunch idag, Kort och gott.

Oskar med ansiktstatueringar blev väl kickad från RAWCTT!?
Citera
2015-10-11, 16:28
Medlem
HollywoodHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetripper
Oskar med ansiktstatueringar blev väl kickad från RAWCTT!?

Självklart, han är en loser som resten av gänget. Killen har antagligen aldrig ens suttit på en MC.
Citera
2015-10-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HollywoodHank
Självklart, han är en loser som resten av gänget. Killen har antagligen aldrig ens suttit på en MC.

Det gäller väl 80% av landets RAWC 😂
Citera
2015-10-11, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walka
Tydligen är han inte det men du är ju så istället för att flexa kan du ju berätta eller så hade du kunnat knipa.

Kom igen fram med namnen, annars finns det ingen trovärdighet i det hela.
Citera
2015-10-12, 09:28
Medlem
Citat:
Två killar i HA E-tuna ska ha blivit av med västarna i veckan och det var inte deras egna som tog dem...... Nån mer som hört detta. Svart vitt tydligen.
Detta låter riktigt oroväckande.. Jag vet att OMC är väldigt stora i Norge så kan snabbt hända att dom är påväg in i Sverige igen. Om det nu är svart-vitt som plockade västarna så kan vi räkna med en del underhållning framöver.
Citera
2015-10-12, 23:43
Medlem
HollywoodHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezlo
Detta låter riktigt oroväckande.. Jag vet att OMC är väldigt stora i Norge så kan snabbt hända att dom är påväg in i Sverige igen. Om det nu är svart-vitt som plockade västarna så kan vi räkna med en del underhållning framöver.

Vadå oroväckande? Påväg in i Sverige IGEN? Outlaws MC har funnits i Sverige sedan 2001 lilla gubben.
Citera
2015-10-13, 00:49
Medlem
Citat:
Vadå oroväckande? Påväg in i Sverige IGEN? Outlaws MC har funnits i Sverige sedan 2001 lilla gubben.
Hade inte OMC utraderats kommer ihåg att det gick lika snabbt att slut på dom vid 2001 som 2011 eller?
Citera
2015-10-13, 08:40
Medlem
Citat:
Det stängdes ju ner? Kanske har funnits 5 grabbar å pyrt i någon källarlokal i stockholm som kallar sig outlaws vad vet jag. förklara gärna
Citera
2015-10-13, 09:05
Medlem
Citat:

Att tre killar gömmer sig i en lägenhet och som inte ens vet vad
en HD är för nåt kan absolut inte kallas för MC!

hahaha
Citera
2015-10-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetripper
Att tre killar gömmer sig i en lägenhet och som inte ens vet vad
en HD är för nåt kan absolut inte kallas för MC!

hahaha

Att haka upp sig på MC grejen är att projicera över det riktiga problemet här.
Outlaws MC har inte varit en MC klubb i den bemärkelsen sedan 2001.

Det riktiga problemet är att dom tagit två fullvärdiga Hells Angels medlemmars västar och det visar på att dom vill ha krig, om dom trycker i en lägenhet är väl inte lustigt då om dom har någon självinsikt.
Frågan är när deras nästa attack sker och hur det sker, eskalerar det? kommer dom fortsätta plocka västar av medlemmar eller kommer dom börja attackera på riktigt?

Sen tror jag inte HA gubbarna lämnade över sina västar utan att det skett i samband med våld från båda sidor, så fram med namnet på vilka som blivit plockade och hur är deras fysisk skick?
Citera
2015-10-13, 18:49
Medlem
Citat:
Outlaws MC är väldens äldsta outlaw-klubb och har inget att bevisa, Hollywood-klubbar kan inte stoppa dem

OUTLAW Dom är inte utanför lagen utan utstötta från Gäng kulturen sen var håller dom hus i internet chat rutor och letar efter fjortisar det håller inte och har aldrig hålt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in