Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
13-03-14, 16:36
Medlem
Hells angels portade från krog i lule http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7535074
Citera
13-03-14, 16:45
Medlem
vi är så stora o lever utanför samhället, 1% whoooooaaaaaaaaaaaaaw! nää men när vi inte får komma in på krogen så då måste vi fixa advokat...buhu snyft..jävla töntar i ha luleå
Citera
13-03-14, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garvaren
vi är så stora o lever utanför samhället, 1% whoooooaaaaaaaaaaaaaw! nää men när vi inte får komma in på krogen så då måste vi fixa advokat...buhu snyft..jävla töntar i ha luleå

har dom gjort dej nått? eller varför hatar du dom så mkt?
Citera
13-03-14, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phuw
har dom gjort dej nått? eller varför hatar du dom så mkt?

har inget emot dom, bara trött på detta snack om 1 %
Citera
13-03-14, 18:58
Medlem
LoveKillzs avatar
Jag är jävligt fascinerad av MC klubbar och av någon annan känsla än "rädsla" känner jag stor respekt gentemot dem. Om man bortser från drogerna och giriga människor är idén från första början ett brödraskap där lojalitet kommer först. Jag själv är SGT i en motorklubb och har träffat på både HA,BMC,RD och wolfpack ett par gånger. Och jag måste säga att dom är riktigt fina grabbar. Då menar jag inte dom arga ungdomarna som gör uppror mot samhället för att dom inte kunde lära sig något i skolan. utan dom gamla lirarna som verkligen byggde upp en samhörighet som dom pungar ut en lön från. Känns bra att veta att dom är där ute som ett finger mot samhället och dess normer.
Citera
13-03-14, 19:37
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveKillz
Jag är jävligt fascinerad av MC klubbar och av någon annan känsla än "rädsla" känner jag stor respekt gentemot dem. Om man bortser från drogerna och giriga människor är idén från första början ett brödraskap där lojalitet kommer först. Jag själv är SGT i en motorklubb och har träffat på både HA,BMC,RD och wolfpack ett par gånger. Och jag måste säga att dom är riktigt fina grabbar. Då menar jag inte dom arga ungdomarna som gör uppror mot samhället för att dom inte kunde lära sig något i skolan. utan dom gamla lirarna som verkligen byggde upp en samhörighet som dom pungar ut en lön från. Känns bra att veta att dom är där ute som ett finger mot samhället och dess normer.

Nu blev jag nyfiken på vad din funktion som STG i en motorklubb grundar sig i. En tuff patch eller har ni bylaws som ska upprätthållas?
Citera
13-03-14, 20:56
Medlem
kisamak99s avatar
Citat:

hahaha ja såna golare. HA blev inte insläppta så dom filmade vakterna i smyg hahah jag dööörrrrrr

Alltså har ni svenskar ingen heder överhuvudtaget? hahahah

Helt ärligt nu, inte för att mobba er men skäms ni inte ?????

Jag fattar verkligen inte varför ingen blattegruppering gett sig på er ännu och satt er på plats. Det är väl för att ni undviker blattarna, ni vet vad vi gör med svenska grisar som er. Fattar verkligen inte hur någon utanför mc kulturen kan ta er på allvar

Tänkte bara skicka en hälsning till MASKINISTEN om han läser detta
Citera
13-03-14, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisamak99
hahaha ja såna golare. HA blev inte insläppta så dom filmade vakterna i smyg hahah jag dööörrrrrr

Jag fattar verkligen inte varför ingen blattegruppering gett sig på er ännu och satt er på plats. Det är väl för att ni undviker blattarna, ni vet vad vi gör med svenska grisar som er. Fattar verkligen inte hur någon utanför mc kulturen kan ta er på allvar

Hells angels i sin helhet är rätt stor och väl organiserad organisation. Hells angels lule är bara ett jävla skämt som aldrig borde ha fått en väst
Citera
13-03-14, 23:39
Medlem
Citat:

HA har väl en rad blattar i sina led numer. Inte så lite korkat av dig att låta HA representera riktiga svenskar heller. Men så är du ju blatte också.
Citera
13-03-15, 07:56
Medlem
guldankans avatar
Hells Angels flyttar in till i de allra mest centrala delarna av Göteborg. Nu har dom köpt en fartyg, en 38 meter lång oljetanker med namnet John Charlton som ligger vid Gullbergskajen.

Fartyget ska byggas om till en modern klubblokal.

http://mcrazzia.blogspot.se/2013/03/hells-angels-flyttar-till-centrala.html
Citera
13-03-15, 08:05
Medlem
Citat:
Hells angels i sin helhet är rätt stor och väl organiserad organisation. Hells angels lule är bara ett jävla skämt som aldrig borde ha fått en väst

Ganska uppenbart vem som är skämtet här.
Coolt att sitta och spy galla bakom skärmen.
Nån du fått stryk av eller svartsjuk över att din brud fått nåt annat av dom?
Citera
13-03-15, 08:09
Medlem
Citat:

Till skillnad mot er blattar så är vissa av oss svenskar begåvade med iq. Oj kanske ett ord du inte känner till? Är väl bättre att köra enligt de spelregler samhället har så länge det går. Eller så gör man som blattarna, kör förbi och pangar in genom entren till krogen och åker bakom galler. Vilket är smartast? Jag vet svaret, vet du? Tydligen inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in