Med tanke på att judarna redan knullat fru Yttrandefriheten i munnen tills hon nerspydd erkände Sion Vises överlägesenhet, jag åsyftar semiternas HMFG-lag, så tycker jag inte det spelar så mycket roll om vi ska fortsätta inskränka yttrandefriheten lite till, så att Sem och hans parasiterande släkt blir nöjda.
Snarare vore det poetiskt rättvisa, när de nyligen självutnämnda yttrandefrihetskämparna på Aftonbladet och i övriga Sverige (tänker på t.ex H.Klein) får smaka på en slev alla kappvändare förtjänar, för det var ju helt andra tongångar när det hade ritats lite bilder på pedofil-muhammed. Dessutom vore det faktiskt ett starkt tecken på att rättvisan och våra liberala grundlagar redan är körda, och jag föredrar nog fan fullständigt haveri och poetisk rättvisa framför någon halvmesyr och hyllningar till ideologiska anemometrar.
Det roliga är att i båda fallen, när Mellanöstern får problem med vad som skrivs i våra tidningar och kallar oss fördomsfulla/rasistiska är att de hämnas genom att bete sig som ett gäng riktiga stereotyper. När muslimerna blev arga på Jyllandsposten för de utmålade Muhammed som en självmordsbombare, då börjar de hota Jyllandsposten med självmordsbombare. När sedan Judarna utpekas för att ägna sig åt fula affärer, då kommer en jude och ska stämma en tidning på andra sidan Atlanten på 50 miljoner kronor för han känner sig kränkt... Ingen rök utan eld