Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-26, 15:38
Medlem
Undrar om man behöver bränna ut recovery skivorna för att blåsa om datorn med recovery manager? Eller kan man bara följa recovery manager så löser den det automatiskt har en recovery hårdisk på datorn men som sagt inga skivor. (Äkta windows)
tilläggas bör att jag har inget på datorn jag är rädd för att förlora
Citera
2009-08-26, 15:59
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmu11ins
Undrar om man behöver bränna ut recovery skivorna för att blåsa om datorn med recovery manager? Eller kan man bara följa recovery manager så löser den det automatiskt har en recovery hårdisk på datorn men som sagt inga skivor. (Äkta windows)
tilläggas bör att jag har inget på datorn jag är rädd för att förlora

det går alldeles utmärkt att återställa till fabriksinställingar med recovery manager. använder själv det när jag formaterar om.
skivorna har jag bara använt en gång när jag inte kom in i Win.
så kör på du. mycket enkelt o klarar sig själv typ hela vägen
Citera
2009-08-26, 16:08
Medlem
Kanon.. Men nu är det så att jag har problem med att bränna ut mina recovery skivor, har aldrig bränt ut dem men kommer recovert disc creation fortfarande att finnas kvar efter formationen?
Citera
2009-08-26, 17:58
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmu11ins
Kanon.. Men nu är det så att jag har problem med att bränna ut mina recovery skivor, har aldrig bränt ut dem men kommer recovert disc creation fortfarande att finnas kvar efter formationen?

asså den kommer bli precis som när du köpte den o öppna den första gången. alla program som följde med osv. så ja. det kommer finnas kvar.

skivorna är som en extra säkerhet ifall nu recovery-disken skulle dö, eller om du inte kan komma in i WIN. då kan du boota med skivorna o återställa.

så fixa dom sen när du återställt datorn
Citera
2009-10-04, 21:11
Medlem
jag råkade ta bort ethernet controller på min dator och nu funkar inte internet, om jag återställer den, kommer jag förlora film och musik? och hur gör jag för att återställa den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in