• 1
  • 2
2012-03-11, 02:02
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bens0n1
Dum fråga kanske, men funkar det lika bra/dåligt med grapefrukt? Alltså inte juicen. Eller kan det vara så att ett speciellt ämne i juicen som gör så att den boostar!
*slowclap* Ja det fungerar lika bra att äta frukten
Citera
2012-03-11, 02:06
Medlem
Runkpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livefight
helt seriöst ,jag vet att det gjorts undersökningar på detta med just grape frukt ,att man ej skall inta detta på vissa som tex xanor för att det kan "boosta" som ni kallar det.
Känner ni ärligt en skillnad på ruset av grape juice till?

testat ett antal ggr nu för läst omdet men känner ingen alls boost av det . samma som att inte dricka det. får precis samma rus på alprazolam. funkar bara på vissa eller? inte så insatt i just detta.
men läser hrla tiden om Boostas med grape.....alltid lika besviken ,någon mer som inte känner av det eller gör ni alla det

Du är inte ensam. Testat två gånger med Grape + Zolpidem och ingen gång har jag upplevt någon boostning. Snarare tvärtom. Det enda som jag upplevt boostar zolpidem är tom mage + energidryck + lätt fysisk aktivitet.
Citera
2012-03-11, 05:53
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkpapper
Du är inte ensam. Testat två gånger med Grape + Zolpidem och ingen gång har jag upplevt någon boostning. Snarare tvärtom. Det enda som jag upplevt boostar zolpidem är tom mage + energidryck + lätt fysisk aktivitet.
Alkohol boostar zolpidem utav helvete Räcker med ett par öl så är det ju som att man käkat en 40mg zolpidem extra.
Citera
2012-03-11, 09:47
Medlem
qdqdqs avatar
Enligt min erfarenhet så bostar och förlänger grapefrukt effekten mest när det gäller diazepam.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in