2003-12-17, 19:40
Medlem
WhoAmIs avatar
OT:

Laura/Lilo, dina inlägg är ofta läsvärda! Men jag kan hålla med dina belackare om att du kanske har en lite av en onödig von-oben-ton i bland.
Jag läste i den här tråden att du studerar juridik.
Det förklarar helt klart ordval av den här typen: " ... sakfrågan har ett berättigat utrymme ... "
2003-12-17, 19:44
Medlem
202walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det blir gnäll för att jag ställde en enkel fråga som besvarades med vad den gamla admin skulle kalla för "trams".

Det är kanske just därför som han är "den gamle" admin.
2003-12-17, 19:50
Medlem
Laments avatar
Jaja lilo är laura lås tråden nurå...
2003-12-17, 20:01
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Det blir gnäll för att jag ställde en enkel fråga som besvarades med vad den gamla admin skulle kalla för "trams".

De large din gnällgubbe, skärp dig föri h-e........frågan är besvarad, whats more to it? släpp det, ska du också börja förfölja laura?

Kanske inte ska ta allt på blodigt allvar, jag och säker fler med mig tog lilos svar till dig inte som trams men som ironi/sarkasm och på ett kul sätt.
2003-12-17, 20:13
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
De large din gnällgubbe, skärp dig föri h-e........frågan är besvarad, whats more to it? släpp det, ska du också börja förfölja laura?

Har inga planer på att förfölja nån just nu.
2003-12-17, 20:18
Medlem
Citat:

Det är ju ironiskt att just du kommer dragandes med det där eftersom du var en av de som gnällde mest då. Angående trams - anser du själv att du kan kasta den stenen?

Som sagt, om du lugnar ner dig några varv så får du allting klart för dig, det du behöver veta. Det finns ingen anledning att skapa storm i ett vattenglas, men som sagt "To a manipulator, all behaviors are manipulation. To a conspirator, all opposition is conspiracy" - då spelar det ingen roll vad man gör, för man har ändå alltid rumpan bak
2003-12-17, 20:21
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Det är ju ironiskt att just du kommer dragandes med det där eftersom du var en av de som gnällde mest då. Angående trams - anser du själv att du kan kasta den stenen?

Som sagt, om du lugnar ner dig några varv så får du allting klart för dig, det du behöver veta. Det finns ingen anledning att skapa storm i ett vattenglas, men som sagt "To a manipulator, all behaviors are manipulation. To a conspirator, all opposition is conspiracy" - då spelar det ingen roll vad man gör, för man har ändå alltid rumpan bak

Tror du jag gillade den gamle admin eller? Varför tror du jag skrev det inom " " ? Samma gäller dig, fråga inte frågor som du vet svaren på.

Skriver inget mer här nu, ber så hemskt mycket om ursäkt om folk fick för sig att jag skulle börja förfölja Lilo IRL för att jag får taskiga svar tillbaka, nä ingen fara.
2003-12-17, 22:35
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:

Kanske inte ska ta allt på blodigt allvar, jag och säker fler med mig tog lilos svar till dig inte som trams men som ironi/sarkasm och på ett kul sätt.

Lady, jag börjar bli lite orolig för dig (seriöst). Mycket svordomar åt folk åt höger & vänster. Mår du bra?
2003-12-18, 12:36
Bannlyst
MUAHAHAHAH så Lilo är Laura ho ho ho
2003-12-18, 15:27
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Lady, jag börjar bli lite orolig för dig (seriöst). Mycket svordomar åt folk åt höger & vänster. Mår du bra?

Nope............

Jag har opererat mig i ansiktet och ser ut som en jag vet inte vad....svullen och dan, samt äter lite citodon......*groggy*

får be om ursäkt om ni uppfattar mig som otrevlig......
2003-12-18, 15:34
Medlem
.:] Über [:.s avatar
Citat:
Nope............

Jag har opererat mig i ansiktet och ser ut som en jag vet inte vad....svullen och dan, samt äter lite citodon......*groggy*

får be om ursäkt om ni uppfattar mig som otrevlig......

har du vart med om en olycka?
varför skall du behöva operera ansiktet för?
det är inget fel på det.
2003-12-18, 15:36
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .:] Über [:.

har du vart med om en olycka?
varför skall du behöva operera ansiktet för?
det är inget fel på det.

OT; en liten knöl de tog bort, har värsta svullna läpparna nu (Ja i ansiktet, ingen annan stans)

mycket obehagligt med massa stygn i munnen men allt ska vara ok på en vecka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in