2003-12-17, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det var ju ett jävla trevligt svar du. :mad:

Inget illa menat, vilket det inte är nu heller, men lägger man fram 1 + 1 och frågar efter svaret kanske man får räkna med ironiska svar? Det förefaller också ganska överflödigt att erinra FB's störste användare (till antalet inlägg räknat) om sökfunktionen.

För er som fortsätter att fråga efter svaret på 1 + 1 kan det bero på att saken inte är en hemlighet, därav uppenbara likheter.

[ironi]
Till det övriga: antingen så har jag rest land och rike runt på fem dagar och utfört 634 sexuella tjänster eller så blev jag tillfrågad och utsatt för press från FB's prominenta lobby-maffia och vek mig till priset av obegränsad tillgång gräddbakelser under 2004, en pedikyr samt en privat påhälsning av en känd, halft alkoholiserad amerikansk gigolo med bostadsort i Uppsala. Som bonus får jag en french maid-kostym med tillhörande mattpiska att använda som uniform för arbetet, givetvis levererad i en personligt utförd giftwrap. Om saken någon gång hamnar för utredning hos Insider med Robert Aschberg i spetsen kommer jag att vara den med lång fläta, fantomröst och blurrat ansikte [/ironi]

Jag bemöter gärna synpunkter och förslag, företrädesvis via PM.
2003-12-17, 17:05
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Inget illa menat, vilket det inte är nu heller, men lägger man fram 1 + 1 och frågar efter svaret kanske man får räkna med ironiska svar? Det förefaller också ganska överflödigt att erinra FB's störste användare (till antalet inlägg räknat) om sökfunktionen.

För er som fortsätter att fråga efter svaret på 1 + 1 kan det bero på att saken inte är en hemlighet, därav uppenbara likheter.

[ironi]
Till det övriga: antingen så har jag rest land och rike runt på fem dagar och utfört 634 sexuella tjänster eller så blev jag tillfrågad och utsatt för press från FB's prominenta lobby-maffia och vek mig till priset av obegränsad tillgång gräddbakelser under 2004, en pedikyr samt en privat påhälsning av en känd, halft alkoholiserad amerikansk gigolo med bostadsort i Uppsala. Som bonus får jag en french maid-kostym med tillhörande mattpiska att använda som uniform för arbetet, givetvis levererad i en personligt utförd giftwrap. Om saken någon gång hamnar för utredning hos Insider med Robert Aschberg i spetsen kommer jag att vara den med lång fläta, fantomröst och blurrat ansikte [/ironi]

Jag bemöter gärna synpunkter och förslag, företrädesvis via PM.

Vad menar du med det sista? Och ja jag använde sökfunktionen men varför ska jag sitta och leta igenom en massa av dina inlägg för att se om du råkat skrivit att du bytt namn???????????????? , du kan väl svara på det RzA frågade, tycker du slingrar dig och är stöddig.
2003-12-17, 17:29
Medlem
L_BRUCEs avatar
Ähh verkar som om det är Gerra spom döljer sig bakom nicket Lilo..
2003-12-17, 17:40
Medlem
Citat:
Och ja jag använde sökfunktionen men varför ska jag sitta och leta igenom en massa av dina inlägg för att se om du råkat skrivit att du bytt namn????????????????

Nej, jag tror inte det. Det blir ju knappast några ansenliga träffar vid en eventuell sökning på detta kontot - bara två stycken. Det är som med allting annat på forumet, samma regel, sök innan du postar en ny tråd.

Citat:
du kan väl svara på det RzA frågade, tycker du slingrar dig och är stöddig.

Beklagar om du tycker att jag är stöddig. Som jag redan uttryckligen sagt har det inte varit något illa menat - samt lindat in det med smileys dessutom - och jag tänker därför inte fortsätta dribbla bollen. Om du trots allt ändå har tagit illa vid dig ber jag om ursäkt.

För att ge dig ett rakt svar: Det är inget nytt att folk byter nick eller användarkonto och enbart lämnar en notis därom ifall det är uppenbart att man gjort det. Det finns andra som gjort det av varierande skäl och här finns inga smaskiga anledningar av intresse för en allmänhet varför jag inte greppade en megafon och basunerade ut ett moderatorskap för en mättad publik. Jag beklagar om det varit oklart angående tillsättningen, men det har knappt gått en dag nu och admin lägger säkert in ett kort och koncist inlägg på juridiktråden här i forumet angående sitt beslut om utvidgningen av kriminologi-forumet.
2003-12-17, 18:29
Medlem
Pellenezs avatar
Även om fru/fröken inte svarar på frågan om varför hon bytt nick, så tycker jag mig läsa mellan raderna att hon helt enkelt tröttnat på det gamla och därför valt ett nytt. Kan det vara så enkelt?
Att hon dessutom blivit mod har ju inte med namnbytet att göra, eller?
2003-12-17, 18:50
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Nej, jag tror inte det. Det blir ju knappast några ansenliga träffar vid en eventuell sökning på detta kontot - bara två stycken. Det är som med allting annat på forumet, samma regel, sök innan du postar en ny tråd.

Jag menar såklart på användaren Laura, hur svårt var det att förstå? Altså postar jag en tråd om det, ingen annan har ju gjort det så jag förstår inte vad jag har gjort fel.

Jag ser även att du inte brytt dig om att skriva en tråd i Kriminologi & juridik för att pressentera dig, när man frågar får man bara skit tillbaka, du ber om ursäkt men svarar ändå inte på frågorna, vad är det för sätt?

Ja du är offentligt intressant eftersom du blivit moderator.
2003-12-17, 18:51
Medlem
202walkers avatar
Vilket jävla gnäll det var här då!

Laura/ Lilo får väl byta nick om hon vill, samt välja själv om hon vill berätta i vilka tidigare namn hon varit reggad i?

Att Lilo (som jag faktiskt tror är f.d. Laura) blivit moderator är väl inte heller så lustigt?
Kriminologi har ju utökats till Kriminologi & Juridik. Tycker att Laura är det självklara valet som moderator över just juridikdelen.
2003-12-17, 19:01
Medlem
.:] Über [:.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 202walker

Laura/ Lilo får väl byta nick om hon vill, samt välja själv om hon vill berätta i vilka tidigare namn hon varit reggad i?

Att Lilo (som jag faktiskt tror är f.d. Laura) blivit moderator är väl inte heller så lustigt?
Kriminologi har ju utökats till Kriminologi & Juridik. Tycker att Laura är det självklara valet som moderator över just juridikdelen.

word!

jag tror osså att lilo är laura med tanke på att hennes nya avatar
verkar hänga ihop med den bildserien som nux lyckades posta för ett
tag sen...
2003-12-17, 19:02
Medlem
Afonsos avatar
Citat:

Lilo (som är fd Laura) blir säkert en bra moderator även om jag tycker valet är lite oväntat dels med tanke på att hon helt planerade att upphöra på forumet tidigare och dels för turbulensen som har varit.

De Larges fråga tycker jag var helt berättigad.
2003-12-17, 19:21
Medlem
De Larges avatar
Citat:

Det blir gnäll för att jag ställde en enkel fråga som besvarades med vad den gamla admin skulle kalla för "trams".
2003-12-17, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
De Larges fråga tycker jag var helt berättigad.

Kanske, men man får ha lite tålamod. Knappt ett dygn har gått ännu därmed anser jag att reaktionen är onödig oavsett om sakfrågan har ett berättigat utrymme. F ö kan man hålla sig till den relevanta tråden.
2003-12-17, 19:35
Medlem
.:] Über [:.s avatar
Citat:
Det blir gnäll för att jag ställde en enkel fråga som besvarades med vad den gamla admin skulle kalla för "trams".

väldigt sant.
skulle jag varit modd här så skulle
jag ha låst tråden efter mitt första inlägg
där lilo erkänner sig som fd laura och
därmed besvarat ämnet/frågan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här