Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det var ju ett jävla trevligt svar du. :mad:
Inget illa menat, vilket det inte är nu heller, men lägger man fram 1 + 1 och frågar efter svaret kanske man får räkna med ironiska svar?

Det förefaller också ganska överflödigt att erinra FB's störste användare (till antalet inlägg räknat) om sökfunktionen.
För er som fortsätter att fråga efter svaret på 1 + 1 kan det bero på att saken inte är en hemlighet, därav uppenbara likheter.
[ironi]
Till det övriga: antingen så har jag rest land och rike runt på fem dagar och utfört 634 sexuella tjänster eller så blev jag tillfrågad och utsatt för press från FB's prominenta lobby-maffia och vek mig till priset av obegränsad tillgång gräddbakelser under 2004, en pedikyr samt en privat påhälsning av en känd, halft alkoholiserad amerikansk gigolo med bostadsort i Uppsala. Som bonus får jag en french maid-kostym med tillhörande mattpiska att använda som uniform för arbetet, givetvis levererad i en personligt utförd giftwrap. Om saken någon gång hamnar för utredning hos Insider med Robert Aschberg i spetsen kommer jag att vara den med lång fläta, fantomröst och blurrat ansikte

[/ironi]
Jag bemöter gärna synpunkter och förslag, företrädesvis via PM.