Varför har pizzerior överallt bytt till mindre smakliga såser!?? Tex vitlökssås som smakar åt filmjölkshållet eller mild sås som är tjock som hamburgerdressing eller bernesås som är som gele å smakar härsket smör! För längesen hade vi en pizza bagare som gjorde sin kebab sås själv å den va jävligt god! Har alla pizza bagare snålat in nu i kristider eller har en å samma sås firma tagit över hela sverige? Ja tycker nämligen att det smakar lika överallt vart ja än äter nuförtiden!? Såsen är ju ätbar men den var godare förr!
Har också tänkt på detta. Åt en skitgod oxfilepizza för ett tag sedan, men bearnaisesåsen man fick till gick inte att äta. Den smakade nästan rhode island och konsistensen var som gammal filmjölk :S
Har också tänkt på detta. Åt en skitgod oxfilepizza för ett tag sedan, men bearnaisesåsen man fick till gick inte att äta. Den smakade nästan rhode island och konsistensen var som gammal filmjölk :S
Just bearnaisesåsen tycker jag det fuskas med mest! Det finns ju hur många smaker och konsistenser som helst och alla heter dom bearnaisesås
Ingen skillnad på såser i den pizzerian jag brukar gå till.
Däremot så har dom dragit ner kraftigt på toppingen, såna tilltag måste vara som att bita sig i svansen.
För känner mig inte lika benägen att gynna dom längre.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!