2009-08-25, 12:24
Medlem
cramizars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesp3r
Ser ut att stämma mycket bra. Har en kusin som bor en halv minut från platsen, var där senast förra veckan. Ungefär 2-3 minuters promenad från stället där Therese blev mördad.

Sockenplan 372 då eller?
Har kommit lite i stå, söker utan att hitta någonting nytt/alls...
Citera
2009-08-25, 12:38
Medlem
Ligger det nära Martin olssons affär?
Citera
2009-08-25, 12:50
Medlem
Om det nu är den VM som på sin facebook bild har ett barn brevid sig så är det ingen av hennes vänner som har skrivit något i statusen.
Nu var dom flesta juggoslafser så är ju inte helt säkert att dom fått reda på något.
Citera
2009-08-25, 13:27
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesp3r
Ser ut att stämma mycket bra. Har en kusin som bor en halv minut från platsen, var där senast förra veckan. Ungefär 2-3 minuters promenad från stället där Therese blev mördad.
det ÄR platsen var bilden togs!
ja åker förbi nästan varje dag, idag em ska jag dit igen
Citera
2009-08-25, 13:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Thedool
Nu var dom flesta juggoslafser så är ju inte helt säkert att dom fått reda på något.

Betyder..?
Citera
2009-08-25, 15:05
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Tomaso
Bra jobb Trojan!

Sockenplan 372 måste stämma!

Jag är ganska säker på att det är VM som är offret. Hon ska ha en släkting A.M född 89 som är med på koret på Facebook (öppet konto).

Visserligen är AM bosatt på annan adress, men jag undrar om det kan vara dottern? Hon verkar dessutom varit utomlands ett tag, kom hem i helgen.

"En kvinna fann sin mamma död i en lägenhet i Enskede i Stockholm i går kväll."

(Expressen.se)

AM har också flera bilder tagna med samma bakgrund som VM. Skulle tro att det är i VM:s lägenhet.
Citera
2009-08-25, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M88
Betyder..?
Balkanfolk
Citera
2009-08-25, 15:17
Medlem
Troians avatar
Aftonbladet skriver att den döda är 36 år, vilket stämmer överens med VM. Verkar dock inte röra sig om mord.

Tydligen var jag ute och cyklade i mina spekulationer att AM skulle hittat henne, det var en 12-årig dotter som gjorde det.

(Aftonbladet.se)
Citera
2009-08-25, 15:19
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramizar
Sockenplan 372 då eller?
Har kommit lite i stå, söker utan att hitta någonting nytt/alls...

ja!
jämför nedersta bilden på fasaden :
http://www.wighsnews.se/nyheter.php?...&notisid=50701

med:

flygfoto på huset
Citera
2009-08-25, 15:24
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Aftonbladet skriver att den döda är 36 år, vilket stämmer överens med VM. Verkar dock inte röra sig om mord.

Tydligen var jag ute och cyklade i mina spekulationer att AM skulle hittat henne, det var en 12-årig dotter som gjorde det.

(Aftonbladet.se)

på hennes FB finns webcam-hemmabild tsmns med en yngre tjej, troligtvis 12årsåldern
stackars flicka ((

ang "balkanfolk",
vad menas med att "de skriver inget på sin fb status?" juggo-miffo?
är man civiliserad (svensk) om man publicerar info om sin döda vän/kusin öppet på FB???
SKÄMS
Citera
2009-08-25, 15:56
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
ang "balkanfolk",
är man civiliserad (svensk) om man publicerar info om sin döda vän/kusin öppet på FB???
SKÄMS

Den genomsnittlige Flashbackmedlemmen som fäller sådana kommentarer resonerar nog som du tror. Men det är ju också så att många av hennes vänner tillhör nätverk som Serbia och Montenegro, och då kan man om man tillhör Sweden inte se deras statusuppdateringar.
Citera
2009-08-25, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
på hennes FB finns webcam-hemmabild tsmns med en yngre tjej, troligtvis 12årsåldern
stackars flicka ((

ang "balkanfolk",
SKÄMS

Inget ont om juggoslafser! Inte alls så jag menade!
Men många av hennes vänner bor nere på balkan och då är det inte så säkert att dom får reda på det så snabbt.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in