• 1
  • 2
2003-12-19, 00:27
Awaiting Email Confirmation
hatar propavan känns som d springer myror i benmärgen

Föredrar imovane eller stilnoct sköna grejer för att sova
Citera
2003-12-23, 00:06
Medlem
Unbalanceds avatar
En blandning jag somnar av är, Stilnoct + Sobril (oxascand) .
Doseringen var ca, 6 st Stilnoct 10mg vardera, och 3st Oxascand kommer inte
ihåg hur många mg dom låg på .
Citera
2003-12-23, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
En blandning jag somnar av är, Stilnoct + Sobril (oxascand) .
Doseringen var ca, 6 st Stilnoct 10mg vardera, och 3st Oxascand kommer inte
ihåg hur många mg dom låg på .

Låter som en helt perfekt blandning....Oxascanden kan också bytas ut mot Stesolid..mmm!

P.s Hur kan man leta info om ett läkemedal i 3 timmar utan att titta i fass eller apotekslänkarna??
D.s
Citera
2003-12-23, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Låter som en helt perfekt blandning....Oxascanden kan också bytas ut mot Stesolid..mmm!

P.s Hur kan man leta info om ett läkemedal i 3 timmar utan att titta i fass eller apotekslänkarna??
D.s

Ursäkta då...men jag hade inte en jävla aning om att fass fanns på nätet...!!
jag har typ annat att göra än att surfa ...apotekslänkar(???)...

tom
Citera
2004-01-10, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom
jag har typ annat att göra än att surfa ...apotekslänkar(???)...

tom

haha, du sa ju nyss att du sökte 3h.. du säger emot dig själv lite nu...
Citera
2004-01-11, 06:13
Medlem
Hunnypies avatar
Jag fick propavan förut av min läkare och herregud vilken baksmälla jag had dan efter, plus att jag fick såna myrkrypningar i benen så att jag höll på att bli helt galen. Riktig skit medicin tycker jag. Jag menar eftersom myrkrypningar är så vanligt med propavan så varför i hela fridens namn tubba folk o ta dom?
Citera
2022-08-30, 23:44
Bannlyst
Har bytt från alimemazin till propavan för att slippa dagen efter-segheten, men upplever att jag blir seg dagen efter propavan också. Var nog tjugo år sedan jag åt dem sist men upplever inga myrkryp den här gången som tur är.
Ni som kört quetiapin, tycker ni att det är mindre hangover på dom? Har ätit dem tidigare men minns inte hur det var.
Citera
2022-08-31, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thetotalend
Har bytt från alimemazin till propavan för att slippa dagen efter-segheten, men upplever att jag blir seg dagen efter propavan också. Var nog tjugo år sedan jag åt dem sist men upplever inga myrkryp den här gången som tur är.
Ni som kört quetiapin, tycker ni att det är mindre hangover på dom? Har ätit dem tidigare men minns inte hur det var.

Har inte själv erfarenhet av sömnmedicin men vet bekant som använde quetiapin. För hen var det helt och hållet dosberoende. På 25-50 mg, bara lite seghet, på 150 totalt utslagen dagen därpå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in