• 1
  • 2
2009-08-25, 15:08
Medlem
Moots avatar
Han ringde mig innan och berättade hur det hade gått.

Macgarver; han går till en psykolog. Röka på kom väl en bra bit efter depressionen, vad jag vet.

R.R; givetvis ska han må bra, det är top prio. Planen var att överdriva lite, få något utskrivet, och testa. Han tar fluxeotin dagligen.

Hur som helst så fick han ökad dos fluxoetin samt 25st ATARAX 25mg.
SSRI vet jag att man ska hålla sig borta ifrån, om man inte behöver det - men hur är det med Atarax? Kan man blanda det med alkohol, överdosera eller liknande för att bli lagom go på dem?

Frågar då jag har läst poster av de som tycker att preparatet fungerar, och andra som tycker att det är sockerpiller.
Citera
2009-08-25, 15:16
Medlem
frukosteras avatar
Jag hade sjukt roligt med mina citalopram en gång
Citera
2009-08-25, 20:27
Medlem
Juggen-92s avatar
Atarax kan jag meddela är riktigt kasst. Åtminstonde 99% av de som får det utskrivet tycker att det är kasst för att må bra på och speciellt att festa på...

Inte speciellt många som tycker att det är speciellt bra för sitt syfte heller. Folk i min umgängeskrets använder dem enkom i syfte att dämpa deras opiatklåda.
Mot allergi funkar dem enligt en del bra också =)

Fast oftast blir man bara seg på dem. Jag blir det efter cirka en halv till hel karta.

Antagligen fick han inget annat då de flesta helst inte skriver ut beroendeframkallande preparat till personer under arton.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in