2009-08-24, 20:32
Medlem
es6packs avatar
Till och börja med hade jag tamejfan ingen aning vart jag skulle posta denna tråd men det fick bli här.

Jag undrar i fall ni har några tips när det gäller "snatning" alltså, "snatta" från en vanlig butik.
Jag har en vindjacka med fickor på utsidan.
Tänkte försökta ta 2-3 kapsel burkar.
Dom är ungefär 1 dm på höjden och ungefär 0.5 dm på bredden.

Vill verkligen inte åka fast.
Citera
2009-08-24, 20:40
Medlem
es6packs avatar
Är 19 för övrigt.
Sen stämde inte min fråga in på ditt svar, troll.
Citera
2009-08-24, 20:43
Medlem
ta dom och lägg dom i fickan på plats eller gå med dom och lägg dom i fickan edans ingen ser dig. gå inte för långt med dom öppet så personal ser dig med dom sen har du dom inte. tänk på att personal inte kan göra något medans du är kvar i butiken så skulle du misstänka att någon har sett dig så ere bara att ta ut dom igen. känns det lungt så gå bara ut som vanligt ta någon skit sak sen suckar du åt någon seg kärringen som står med sina varor och lägg bort saken igen å gå som om du vore stressad och därav skippar din påse godis eller va dsom helst
Citera
2009-08-24, 21:07
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIRRR
ta dom och lägg dom i fickan på plats eller gå med dom och lägg dom i fickan edans ingen ser dig. gå inte för långt med dom öppet så personal ser dig med dom sen har du dom inte. tänk på att personal inte kan göra något medans du är kvar i butiken så skulle du misstänka att någon har sett dig så ere bara att ta ut dom igen. känns det lungt så gå bara ut som vanligt ta någon skit sak sen suckar du åt någon seg kärringen som står med sina varor och lägg bort saken igen å gå som om du vore stressad och därav skippar din påse godis eller va dsom helst

Ah okej, tack!
För övrigt är det kosttillskott inte godis jag ska beckna.
Sen funkar tricket typ jag låtsas "tappa" burken och då på något sätt lägga den i fickan?
Citera
2009-08-24, 21:07
Medlem
CB4lifes avatar
Det bästa är att teama upp sig med en polare, en ska betala. Annars blir det bara konstigt om du går in och sen ut. Och om ni är 2 så kan en ha ryggväska med en liten öppning, då går det väldigt fort att lägga i sakerna.

Annars är det väll bara att lägga i jackan. Folk tror att det är svårt att snatta men det är egentligen ganska lätt:P Bara att gå där ingen är med varan och sen stoppa i jackan.
Citera
2009-08-24, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
Till och börja med hade jag tamejfan ingen aning vart jag skulle posta denna tråd men det fick bli här.

Jag undrar i fall ni har några tips när det gäller "snatning" alltså, "snatta" från en vanlig butik.
Jag har en vindjacka med fickor på utsidan.
Tänkte försökta ta 2-3 kapsel burkar.
Dom är ungefär 1 dm på höjden och ungefär 0.5 dm på bredden.

Vill verkligen inte åka fast.

Varför inte bara köpa burkarna? Så gör vi andra hederliga människor. Fördelen är att då åker man inte fast, men framförallt så har man ett rent samvete.
Citera
2009-08-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Varför inte bara köpa burkarna? Så gör vi andra hederliga människor. Fördelen är att då åker man inte fast, men framförallt så har man ett rent samvete.

Antagligen för TS inte har några pengar
Citera
2009-08-24, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89

Då kanske man har mer problem än att sno lite kosttillskott.
Citera
2009-08-24, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89

Då får han väl vänta tills han har pengar. Eller menar du och TS att det är ok att sno grejer man vill ha när man inte har pengar?
Citera
2009-08-24, 21:26
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
Ah okej, tack!
För övrigt är det kosttillskott inte godis jag ska beckna.
Sen funkar tricket typ jag låtsas "tappa" burken och då på något sätt lägga den i fickan?
Beckna, är inte det ett slangord för sälja..
Citera
2009-08-24, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

Jo. Men inte alltid sånt landar i huvudet på en random p15 från Huddinge.
Citera
2009-08-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59

Jo det är det.

Inte fan är det sno/snatta som ts använde ordet till haha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här