2010-02-03, 14:25
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Jag är en mycket god vän till en person i Ralfs väldigt direkta närhet och jag har varken hört eller sett något som pekar mot det.

Ok, jag vet ärligt inte om det ligger någon sanning i detta eller inte. Det är väl inget han kanske vill skylta med? Se bara på Kapten Klänning..
Citera
2010-02-03, 16:22
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ok, jag vet ärligt inte om det ligger någon sanning i detta eller inte. Det är väl inget han kanske vill skylta med? Se bara på Kapten Klänning..

Äh, kom igen, med den logiken kan man ju påstå vad som helst om vem som helst.

Din kompis måste ha något otalt med Ralf - tills jag hör någon mer påstå det så vägrar jag tro på det.
Citera
2010-02-03, 16:33
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag har hört rykten om att Ralf gillar små pojkar, de ska helst vara mörkhyade? Stämmer detta tro? Riktigt sjukt i så fall. En vän påstår att han fått höra detta ifrån en person i Ralfs direkta närhet..

hoppas din vän har fel, och att han inte längre är någon vän (din kompis, eller ralfs kompis). alkoholen till trots, ralf är idolen och en röst i radiomörkret.

alkoholister brukar inte bry sig så mycket om sex, endast om nästa dos.

men man hör honom inte lika ofta.
Citera
2010-02-03, 16:38
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Han bor i en stor villa i Näset. Guldbollarna står i hyllan såklart
Den enorma tyg-giraffen som kunde beskådas i en champions league-sändning via länk hemifrån Raffe är på riktigt och står i hans "tv-rum"!

Någon som vet historian bakom giraffen?

Fick giraffen i avskedspresent från Monaco, kallades giraffen eller om de var att de tyckte han liknade en har jag för mig.
Citera
2010-02-13, 02:42
Medlem
von_Ss avatar
Jag har inte läst tråden och vet inte vad som tagits upp om Raffe. Men jag träffade iaf honom på krogen i Falun(!) idag och han var tankad som en jävla påve. Jag tyckte synd om honom där han satt själv i ett hörn, så började snacka med killen (låtsades som om jag inte visste vem det var). Fick dock enbart svar som:
-Tjena. Hur är läget?
-Jofrach däbrhhh
-Vart bor du?
-Götboooh
-Vad gör du här då?
-Sprchchäääähåååpppllääääh
-Ok. Dricker du vatten?
-Schamaka på denhääää

Smakade på snubbens grogg och det var tamigfan en 24:a vodka. Jag har alltid undrat om han är full i "Mål! målmålmål!". Idag fick jag nog svaret...
Citera
2010-02-15, 09:32
Medlem
HerrGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag har inte läst tråden och vet inte vad som tagits upp om Raffe. Men jag träffade iaf honom på krogen i Falun(!) idag och han var tankad som en jävla påve. Jag tyckte synd om honom där han satt själv i ett hörn, så började snacka med killen (låtsades som om jag inte visste vem det var). Fick dock enbart svar som:
-Tjena. Hur är läget?
-Jofrach däbrhhh
-Vart bor du?
-Götboooh
-Vad gör du här då?
-Sprchchäääähåååpppllääääh
-Ok. Dricker du vatten?
-Schamaka på denhääää

Smakade på snubbens grogg och det var tamigfan en 24:a vodka. Jag har alltid undrat om han är full i "Mål! målmålmål!". Idag fick jag nog svaret...
Han ringde in till radio bandit på fredagsmorgonen gladihågen och berätade att han skulle upp till falun för att inviga något sportrelaterat. Synd att dagen skulle sluta så. Förövrigt är en landslagshjälte alltid en lanslagshjälte (speciellt Ralf).
Citera
2010-02-15, 09:53
Medlem
David Pruttons avatar
Tyvärr tillhör ju Ralf den generationen som inte blev så rika på sin talang, jag undrar fortfarande vad han lever på? Han syns ju en del i teve/radio men det kan han väl inte leva på?

Det slår mig alltid mig när jag ser Ralf att han har en dysterhet i sig, vilket Falunbetraktelsen är ett bra exempel på.

Något som vet hur den gode Ralfs familjeförhållanden ser ut?
Citera
2010-02-15, 12:17
Medlem
AceDudeAces avatar
Som någon var inne på så finns det ute på youtube när Ralf packad kommenterar fotbollsmatcher. OM jag inte har fel för mig så är det med i Filip och Fredriks 100 höjdare
Citera
2010-02-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Du minns inte fel.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=327640
Ifall jag skulle se hnm ta bilen i fyllan blir det 114 14 direkt, samma regl för hnm som för oss andra.
Citera
2010-02-18, 12:43
Medlem
L-illuminatos avatar
Vet att han har en son som är ganska hyfsad på fotboll. Blev uttagen till Söder Ettans All Star lag är född 92, och har en riktig näsa för att göra mål. Inte riktigt en centertank som den gode Ralf mer av en måltjuv.
Citera
2010-03-19, 09:40
Medlem
HerrGs avatar
"Jag slappar en hel del"
En intervju med Ralf idagens GP.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.334409--jag-slappar-en-hel-del-
Citera
2010-03-19, 15:50
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Fick giraffen i avskedspresent från Monaco, kallades giraffen eller om de var att de tyckte han liknade en har jag för mig.

Både och.

Men han fick den inte av Monaco, han fick den av en restaurangägare i Monaco
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in