2003-12-16, 11:22
Medlem
Nästan varje gång jag haft samlag utan kondom så inträffar detta skrämmande fenomen. Vet inte om det är en könsjukdom eller vad det är? Vet inte om det här är rätt plats att fråga eftersom jag är ny här på flashback men är väldigt tacksam för svar. Det som händer är alltså att den blir röd, blir lite svullen i förhuden och efter någon dag så lossnar det massa skinn på den och det ser kort sagt jävligt skrämmande ut. Efter det så blir den helt full av lossnat skinn. Allt detta går bort på typ 4 dagar.. vet nån vad det kan vara för något?
Citera
2003-12-16, 12:09
Medlem
Ormen kanske ömsar skinn...
Citera
2003-12-16, 12:11
Medlem
mm det e ju det den gör och jag vill gärna vet varför?
Citera
2003-12-16, 12:12
Medlem
/dev/jesuss avatar
Jag har varit med om något liknande, dock inte så allvarligt som du beskriver det. Rödflammigheten känner jag dock igen.

Min teori är att det är någon slags allergisk reaktion, kanske. För min egen del så varierade rödflammigheten med typen av p-piller som damen använde, tror jag.

Pröva att skölja av gossen efteråt så ska du se att det blir bättre.
Citera
2003-12-16, 12:13
Medlem
H.E.L.s avatar
Du kör för hårt kanske? För trång fitta? Eller så e du allergisk mot det kvinnliga könsorganet. Testa o plugga henne i skitan o se om skinnet stannar kvar...
Citera
2003-12-16, 12:15
Medlem
jo jag har tänkt på att det vara nån allergiskt reaktion med. Men inte kan det var så illa att jag är allergisk mot fitta!?!? (Gud förbjude)
Citera
2003-12-16, 12:20
Medlem
Afonsos avatar
Inget att oroa sig för. Tydligen nåt Gambianskt nilvirus som är en en hybrid av Ebola och gonorré. Brukar ge med sig efter en omgång cellgift och lite dialys...
Citera
2003-12-16, 12:22
Medlem
Vilken jävla tur da att det inte var något allvarligare... Trodde detta forum var seriöst..?
Citera
2003-12-16, 12:25
Medlem
H.E.L.s avatar
Det e inte så att det e sperma som trillar av? som du tror e skinn? tvättar du ej snorren efteråt så kan safter o sperma bli som ormskinnsömsning.
Citera
2003-12-16, 12:25
Medlem
hmmm... om du är en sprutglad jävel och ofta ligger kvar med ballen i bruden så kan det va gammal sats och fittsaft som torkat in.... och sen när du pillar på det ser det ut som uttorkad hud!....

har vart med om det nån gång men inte nu längre då jag lägger splachan i fejjan istället
Citera
2003-12-16, 12:28
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
hmmm... om du är en sprutglad jävel och ofta ligger kvar med ballen i bruden så kan det va gammal sats och fittsaft som torkat in.... och sen när du pillar på det ser det ut som uttorkad hud!....

har vart med om det nån gång men inte nu längre då jag lägger splachan i fejjan istället

tjena blixten!
Citera
2003-12-16, 12:30
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0_
Vilken jävla tur da att det inte var något allvarligare... Trodde detta forum var seriöst..?

Sorry , kände ett behov av att jultramsa lite...

Känner igen rödflammigheten lite men det brukar lägga sig efter att man sköljer med lite vatten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in