Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-16, 08:06
Medlem
Man får ju ett e-mail till sin mail så fort nån skriver i den tråden man själv skrivit!... Jag fick en j+vla massa mail, riktigt jobbigt, nu har jaf kryssat ur alla de rutorna utan den som tillåter medlemmar att skicka privata mess till en... men ändå får jag mail typ: Reply to post... bla bla bla....

hgur blir man avmed det?
Citera
2003-12-16, 08:18
Medlem
Hin Håle.s avatar
Jag har samma problem! Jävligt irriterande..
Jag föreslår att samtliga medlemmar slutar med att posta i följande trådar:
'Användarnamn', 'Tomteluva' samt 'Skönaste Filmcitaten'.

Tack för visad hänsyn!
Citera
2003-12-16, 08:20
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Man får ju ett e-mail till sin mail så fort nån skriver i den tråden man själv skrivit!... Jag fick en j+vla massa mail, riktigt jobbigt, nu har jaf kryssat ur alla de rutorna utan den som tillåter medlemmar att skicka privata mess till en... men ändå får jag mail typ: Reply to post... bla bla bla....

hgur blir man avmed det?

Use 'Email Notification' by default?
Using this option emails you whenever someone replies to a thread that you have participated in.

klicka av denna.....
Citera
2003-12-16, 08:23
Bannlyst
sicken tur man får hjälp utav folk när folk ställer frågor i detta forumet, detta va den vettigaste tråden idag tycker jag..
Citera
2003-12-16, 08:26
Medlem
Hin Håle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Use 'Email Notification' by default?
Using this option emails you whenever someone replies to a thread that you have participated in.

klicka av denna.....

Notifikationsbrev för dom trådar man tidigare prenumererat på fortsätter dock att komma. Kanske går det att bocka av någonstans även det, men i min lättja föreslår jag att ni istället slutar posta i dom trådar jag nämnde i mitt tidigare inlägg.

Tack!
Citera
2003-12-16, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Notifikationsbrev för dom trådar man tidigare prenumererat på fortsätter dock att komma. Kanske går det att bocka av någonstans även det, men i min lättja föreslår jag att ni istället slutar posta i dom trådar jag nämnde i mitt tidigare inlägg.

Tack!
du blir nog tyvärr tvungen o PM:a varende en, för jag tror inte äns en tiondel läser just den här tråden.. gå in i dina inställningar o ändra på "notifcations by thread" eller va d står.. det måste funka, annars får admin sköta det..
Citera
2003-12-16, 10:26
Medlem
hm okej, jag var bara inne på options och kolla men gick nu in på
"Subscription"

Sen under "Subscription Type" så står det som deafult

"Instant notification by email"

där ändra jag till "no email notification"...

Borde fungera!.. bara och vänta och se!
Citera
2003-12-16, 11:02
Medlem
.:] Über [:.s avatar
får ni ett mail om en tråd så klivka er in på tråden och längst ner till vänster på
sidan finns det en knapp "unsubscribe this thread"

klicka på den...
Citera
2003-12-17, 22:16
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.

Tack!

Enda chansen att folk slutar posta där är nog om du lyckas få nån mod att låsa tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in