Själv satt man och väntade på folket skulle skriva en recension men det gick för långsamt. Har ganska mycket erfarenheter om centralstimulerande och prövat på allt möjligt skit, är en så kallad "veterenare".
Anyway jag la en beställning på både Redd hearts för drygt 2 veckor sedan men jag har varit för jävla lat och.. wasted för att palla skriva något men men..
Efter att ha droppat 2 stycken på tom mage (Sköljde ned det med en kall öl

) så tog det drygt 40-60min innan jag började känna mig lätt snurrig och yr. Tog drygt en 10min till då jag kände hur eufori kännslan kom smygandes, jag var väldigt skeptisk över detta för jag hade bara prövat på en massa annat innan och inte känt ett skit(BZP är grejer det). Den själva eufori kännslan ökade ganska snabbt och jag kännde mig på topp.. Blev jävligt förvånad över att jag fått ett så bra rus på något så billigt och .. lagligt. Kände mig glad och chill och mådde bara grymt soft, enligt mig så funkar det både till att festa med och chilla med då musiken är helt underbar.
(Inget är dock som "the real deal", men lämnar man prov så är det inte mycket att välja på.)
Hoppas nu fan inte att alla små kids börjar droppa en massa piller, dom som fuckar upp det för oss alla.. Så by all means, fuck off om ni tänker få panik ångest över RC droger.
Hoppas det var till någon hjälp, själv rekomenderar jag fan Redd hearts