• 1
  • 2
2003-12-15, 23:28
Medlem
r det ngn dr ute som har lite material med pernilla wahlgren. Hon hade ju en rtt sexig image under sin musikkarrir.....

ps. ni kan exkludera alla bilder frn cafe ds.
Citera
2003-12-15, 23:46
Medlem
Jag kommer ihg nr hon var med i Annika Lantz program "I Afton Lantz" d satt dom och snackade om Pernillas utvikningsbilder i Caf. Annika pratade om att Pernilla sg s bra ut och att hon sg s glansig ut. Annika frgade, r bilderna retuscerade n, d svarde Pernilla att dom inte var s returscherade, och dom kom in p ntt samtalsmmne om hr. Annika sa, -Men du rakar armarna och benen fre du ska fotas. Pernilla sade -Jag rakar benen, p armarna har jag inte n hr knappt i vrigt s r jag nog inte s frtjust i hr.

Jag tolkar det ju p mitt stt. Att Pernilla inte r frtjust i hr.
Citera
2003-12-16, 14:21
Medlem
appelQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpotatis
. Att Pernilla inte r frtjust i hr.

Gud vad ovanligt peter
Citera
2003-12-16, 16:41
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psb
ps. ni kan exkludera alla bilder frn cafe ds.

S du vill inte ha bilderna ur rets cafkalender som inte har publicerats p cafs hemsida och som bara lngtidsprenemuranter fr?
Citera
2003-12-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
S du vill inte ha bilderna ur rets cafkalender som inte har publicerats p cafs hemsida och som bara lngtidsprenemuranter fr?

N han vill inte ha dom...
Men jag vill grna se dom , om dom r nt att ha ?!

/K_T
Citera
2003-12-16, 17:57
Medlem
BlueDucks avatar
Citat:

ja jag vill oxo, vad r det fr bilder?
Citera
2003-12-16, 18:18
Medlem
De Larges avatar
Otroligt bra bilder, mycket dekortage visas. Frse om jag orkar scanna dom, men fr nog ta och skicka dom till nn p forumet som har photoshop och kan klistra ihop dom eftersom jag bara kan scanna halva bilden itaget, 12 st bilder sklart, december r hon topless p men visar ryggen till i ett par trasiga jeans, man ser lite av ena brstet, ganska vackert kort.
Citera
2003-12-16, 19:00
Medlem
BlueDucks avatar
hmm ja jag vntar och hoppas att nn vnlig sjl ska kunna hjlpa till med det
Citera
2003-12-16, 19:49
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Otroligt bra bilder, mycket dekortage visas. Frse om jag orkar scanna dom, men fr nog ta och skicka dom till nn p forumet som har photoshop och kan klistra ihop dom eftersom jag bara kan scanna halva bilden itaget, 12 st bilder sklart, december r hon topless p men visar ryggen till i ett par trasiga jeans, man ser lite av ena brstet, ganska vackert kort.

Snlla, sta De Large

Vill se, vill se. Pernilla r lite av en favorit att titta p.
Citera
2003-12-17, 00:10
Medlem
jo- jag ser mkt mkt grna p kalenderbilderna, de var bilderna p www.cafe.se som jag syftade p tidigare .......
Citera
2003-12-17, 00:39
Medlem
De Larges avatar
Ok, hr kommer ett smakprov slnge:

http://www.grendosa.com/dump/Rotatio...20Aug%2002.jpg

Ta det lugnt med kukarna nu.
Citera
2003-12-17, 01:04
Medlem
felangurs avatar
Vackert De Large tackar vi fr och hoppas p att f se mer inom en snar framtid.

ps. Det r vad som kallas kvalitet! ds.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in