2003-12-15, 23:28
Medlem
Är det ngn där ute som har lite material med pernilla wahlgren. Hon hade ju en rätt sexig image under sin musikkarriär.....

ps. ni kan exkludera alla bilder från cafe ds.
Citera
2003-12-15, 23:46
Medlem
Jag kommer ihåg när hon var med i Annika Lantz program "I Afton Lantz" då satt dom och snackade om Pernillas utvikningsbilder i Café. Annika pratade om att Pernilla såg så bra ut och att hon såg så glansig ut. Annika frågade, är bilderna retuscerade nå, då svarde Pernilla att dom inte var så returscherade, och dom kom in på nått samtalsämmne om hår. Annika sa, -Men du rakar armarna och benen före du ska fotas. Pernilla sade -Jag rakar benen, på armarna har jag inte nå hår knappt i övrigt så är jag nog inte så förtjust i hår.

Jag tolkar det ju på mitt sätt. Att Pernilla inte är förtjust i hår.
Citera
2003-12-16, 14:21
Medlem
appelQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpotatis
. Att Pernilla inte är förtjust i hår.

Gud vad ovanligt peter
Citera
2003-12-16, 16:41
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psb
ps. ni kan exkludera alla bilder från cafe ds.

Så du vill inte ha bilderna ur årets cafékalender som inte har publicerats på cafés hemsida och som bara långtidsprenemuranter får?
Citera
2003-12-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Så du vill inte ha bilderna ur årets cafékalender som inte har publicerats på cafés hemsida och som bara långtidsprenemuranter får?

Nä han vill inte ha dom...
Men jag vill gärna se dom , om dom är nåt att ha ?!

/K_T
Citera
2003-12-16, 17:57
Medlem
BlueDucks avatar
Citat:

ja jag vill oxo, vad är det för bilder?
Citera
2003-12-16, 18:18
Medlem
De Larges avatar
Otroligt bra bilder, mycket dekortage visas. Fårse om jag orkar scanna dom, men får nog ta och skicka dom till nån på forumet som har photoshop och kan klistra ihop dom eftersom jag bara kan scanna halva bilden itaget, 12 st bilder såklart, december är hon topless på men visar ryggen till i ett par trasiga jeans, man ser lite av ena bröstet, ganska vackert kort.
Citera
2003-12-16, 19:00
Medlem
BlueDucks avatar
hmm ja jag väntar och hoppas att nån vänlig själ ska kunna hjälpa till med det
Citera
2003-12-16, 19:49
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Otroligt bra bilder, mycket dekortage visas. Fårse om jag orkar scanna dom, men får nog ta och skicka dom till nån på forumet som har photoshop och kan klistra ihop dom eftersom jag bara kan scanna halva bilden itaget, 12 st bilder såklart, december är hon topless på men visar ryggen till i ett par trasiga jeans, man ser lite av ena bröstet, ganska vackert kort.

Snälla, söta De Large

Vill se, vill se. Pernilla är lite av en favorit att titta på.
Citera
2003-12-17, 00:10
Medlem
jo- jag ser mkt mkt gärna på kalenderbilderna, de var bilderna på www.cafe.se som jag syftade på tidigare .......
Citera
2003-12-17, 00:39
Medlem
De Larges avatar
Ok, här kommer ett smakprov sålänge:

http://www.grendosa.com/dump/Rotation%20of%20Resize%20of%20Aug%2002.jpg

Ta det lugnt med kukarna nu.
Citera
2003-12-17, 01:04
Medlem
felangurs avatar
Vackert De Large tackar vi för och hoppas på att få se mer inom en snar framtid.

ps. Det är vad som kallas kvalitet! ds.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in