Hej, jag och några polare testade 69 igår kväll :P
Gör en liten "rapport" här istället så blir de lättare att förklara
Började hela me att vi fick påsen, jag var chaufför ett tag så 4 personer delade på en jolle. vi tog ungefär lika mycket som vi brukat gjort med DJ och fått helt underbara trippar då. i ögonmått ca 0.3 kanske mindre eller mer.
Iaf dom röker den och blir totalt JÄVLA skrot i huvudet. en av dom som testade hade druckit lite grann och gick från knappt påvärkad av alkohol till asfull.
dom fattade ingenting och allihop satt och skrattade och hade sig.
Sedan körde vi hem en person och den andra till en fest. så de va bara jag och 2 till.
VI fixade en chaufför på min bil och drog ut en sväng, rökte en jolle till i bilen med lite mindre i.
Efter ett tag insåg ja att ja aldrig vart såhär skruvad.
Ruset på mixarna ska ju bli bättre. men man kan beskrvia att dom blir värre. visserligen satt vi å skratta åt allt och ingenting men de va helt sjukt ändå :P
Efter ett par timmar lyckades ja snea och spyr lite grann men efter en cigg va de ganska lungt igen.
Rus tiden på de här var 3 timmar. tände jollen lite före 12 och klockan 5 på möran la ja mig, kände då inte så mycket av något rus men kände att de fortfarande låg i bakrunden.
annars va de här de bästa ja gjort förutom att ja spydde ^^
OBS OBS OBS!!!!!!! TA FÖR GUDS SKULL INTE FÖR MYCKET AV DE HÄR, EXTREMT POTENT!!! en lite halv stor nypa räcker gott och väl