2025-08-04, 23:00
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koladags99
Ska till Phu Quoc 1v i Oktober och sedan 2v i Thailand

Hur är Phu Quoc nu, värt en vecka eller ska man ta alla 3 veckor i Thailand ändå?

Vet inte hur Phu Quoc är nu men tycker inte du sa skippa Vietnam med tanke på att det är minst lika bra/bättre än Thailand beroende på vad man är ute efter.

Båda länder har sina fördelar så inkludera båda. Då får du uppleva mer dessutom.
Citera
2025-08-05, 11:28
Medlem
Va där i vintras, Phu Quoc var nice men föredrar ändå Thailand för maten och atmosfären, men smaksak
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vet inte hur Phu Quoc är nu men tycker inte du sa skippa Vietnam med tanke på att det är minst lika bra/bättre än Thailand beroende på vad man är ute efter.

Båda länder har sina fördelar så inkludera båda. Då får du uppleva mer dessutom.
Citera
2025-08-15, 20:52
Medlem
I början av december kommer jag spendera en vecka i södra Vietnam, vart bör jag åka om jag mest vill slappna av och ha fina stränder och natur, och gärna bo billigt. Är det Phu Quoc som är enklast eller finns det någon annan plats i södern som är bättre? Kan tillägga att jag generellt gillar öar.
Citera
2025-10-26, 12:37
Medlem
Ska till Saigon, vilket distrikt ska man bo i? Fick tips om Distrikt 1 men vill ha mer feedback. Vill helst kunna promenera runt och drälla runt.

Hur tar man sig bäst från flygplatsen in till city? Shuttlebuss läste jag någonstans i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in