2026-03-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagasliv
Låter ju goals! ✨ Jag och några kompisar håller på och planerar en liknande resa nu, hur länge tycker du man behöver stanna i typ Hanoi för att hinna med allt? Känns som man vill ha bra med tid där eller?

För bara Hanoi så kan man säkert fördriva en hel vecka om man är riktigt nyfiken, men vill man bara se det populäraste turiststråken så klarar man sig säkert på 3-4 dagar. Jag gillar att ta det lite lugnare och utforska grejer.
Ska man ta dagsutflykter till Ninh Binh eller övernattning vid t.ex. Halong Bay så lägg till ett par dagar.
Citera
2026-03-26, 01:26
Medlem
Hanoi kan vara kallt på vintern. Hanoi är också en tuff stad.. Jag föredrar absolut Ho Chi Minh

Citat:
Ursprungligen postat av Sagasliv
Låter ju goals! ✨ Jag och några kompisar håller på och planerar en liknande resa nu, hur länge tycker du man behöver stanna i typ Hanoi för att hinna med allt? Känns som man vill ha bra med tid där eller?
Citera
2026-03-31, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peatedsoul
För bara Hanoi så kan man säkert fördriva en hel vecka om man är riktigt nyfiken, men vill man bara se det populäraste turiststråken så klarar man sig säkert på 3-4 dagar. Jag gillar att ta det lite lugnare och utforska grejer.
Ska man ta dagsutflykter till Ninh Binh eller övernattning vid t.ex. Halong Bay så lägg till ett par dagar.

Nej men ärligt, har sån sjuk FOMO och vill bara upptäcka allt nu nu nu. Så det här är ändå en start
Citera
2026-03-31, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ed-Dearborn
Hanoi kan vara kallt på vintern. Hanoi är också en tuff stad.. Jag föredrar absolut Ho Chi Minh

Va? WHY, varför just Ho Chi Minh?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in