2025-05-07, 18:28
Medlem
TjackOhejs avatar
Jag har planerat en resa till Vietnam framöver, landet är lite lurigt klimatmässigt då det skiljer mycket på temperaturerna i norr jämfört med syd och det är regnperioder/monsun etc. att ha i åtanke när man reser där. Min resa ska ta mig från norr till söder och jag har lyckats komma fram till att mars borde vara en optimal månad att resa dit i för att få det så gött som möjligt i de norra delarna, medans man är där.
Någon som kan bekräfta eller förkasta detta?
Citera
2025-05-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vet inte hur gammal du är men ERV är billiga om man endast väljer basic paketet vilket inkluderar sjukfall men inte mycket annat. Jag betalade runt 300-350kr/månaden med dom under de 6 år jag var kund innan jag böt till en lokal försäkring.

Fick utbetalningar utan problem de få gånger kostnaderna översteg självrisken. I ett fall betalade dom ut trotts att jag saknade vissa underlag dom bett mig att skicka in så dom är trevliga och okomplicerade att ha att göra med.
Jag är runt 40. 300-350kr/ i månaden låter ju mycket billigt. Ica ringde upp efter och erbjöd 55kr/dagen.
Citera
2025-05-08, 17:29
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svulstism
Jag är runt 40. 300-350kr/ i månaden låter ju mycket billigt. Ica ringde upp efter och erbjöd 55kr/dagen.

Det var dock rätt länge sen och då var jag under 30 men värt att jämföra iaf.
Citera
2025-05-08, 20:01
Medlem
Longfingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svulstism
Råd undvik, om du råkar ut för problem, dom dissar dig långt ner i brunhålet,, men prova om du tycker det är värt det
Citera
2025-05-10, 00:51
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Råd undvik, om du råkar ut för problem, dom dissar dig långt ner i brunhålet,, men prova om du tycker det är värt det

Vilken försäkring skulle du rekommendera?

Jag rekommenderar Erv.se till alla som frågar då dom betalade ut när jag hamnade på akuten trotts att dom hade all rätt i världen att neka utbetalning till mig. Anledningen var att jag redan hade lämnat Sverige när jag tecknade försäkringen och då är inte försäkringar genom sidans teckningstjänst giltiga utan måste istället tas via kundtjänst.

Istället för att neka mig utbetalning betalade dom och informerade mig om mitt misstag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in