2009-08-22, 18:59
Medlem
haha, det här var fan dagens
Citera
2009-08-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorElFather
Jag och mina kompisar var på väg hem i linköping då, när vi går på en väg och en cyklist plingar, vi flyttar på oss så han ska komma förbi, därefter så cyklar han på en sten och ramlar av cykeln med ansiktet före rakt ner i backen, en kompis till mig försöker hjälpa honom och tar således tag i honom, och då slår den har personen honom med en rak höger, vi blir rädda och springer från platsen..

ja det är mycket möjligt men om det är så så behöver du ju inte oroa dig då är det ju ingen som orkar spåra upp dig och försåts minera dörren när du går hemifrån på morgonen
Citera
2009-08-22, 19:11
Medlem
eLItistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag är helsvensk, och killarna i gänget var inte gamla. En av dem kan ha varit svensk men jag såg dåligt i mörkret. Killen jag nitade var invandrare iaf.

Han var nog bosnier
Citera
2009-08-22, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fet&elak
ja det är mycket möjligt men om det är så så behöver du ju inte oroa dig då är det ju ingen som orkar spåra upp dig och försåts minera dörren när du går hemifrån på morgonen
Vi funderar dock på en anmälan, hela tanden är av.
Citera
2009-08-22, 20:30
Medlem
Citat:
Vi funderar dock på en anmälan, hela tanden är av.
ja gör det om det nu är så att du tror att snuten bryr sig,
det kan ju vara så att du knuffade honnom och det var därför du åkte på en vinge med då blev du rädd och drog,
oftast är det ju så att det är det större gänget som attakerar och det bara för att skitstövlarna går omkring och tror att po,larna på något sätt försvarar en när någon härsknat till
Citera
2009-08-23, 00:08
Medlem
theshades avatar
Citat:
Jag och mina kompisar var på väg hem i linköping då, när vi går på en väg och en cyklist plingar, vi flyttar på oss så han ska komma förbi, därefter så cyklar han på en sten och ramlar av cykeln med ansiktet före rakt ner i backen, en kompis till mig försöker hjälpa honom och tar således tag i honom, och då slår den har personen honom med en rak höger, vi blir rädda och springer från platsen..

Det kan bara vara sant om du antingen syftar på en händelse som jag inte är inblandad i, eller om du är 15-17 år som killarna i mitt fall, och då får du inte ens vara här. Jag har inte cyklat på någon sten och om du försöker antyda att det var jag som slog din polare var god ange vilket område det rörde sig om. "På väg hem i linköping"? Det säger inte mycket.

Glömde det tredje, mest troliga alternativet; att du är ett troll som hittade ett utmärkt läge att skapa lite drama på min bekostnad. Vänta bara tills någon knuffar dig av en cykel med huvudet före så du får se ut som Two-Face i Batman.
Senast redigerad av theshade 2009-08-23 kl. 00:12.
Citera
2009-08-23, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Det kan bara vara sant om du antingen syftar på en händelse som jag inte är inblandad i, eller om du är 15-17 år som killarna i mitt fall, och då får du inte ens vara här. Jag har inte cyklat på någon sten och om du försöker antyda att det var jag som slog din polare var god ange vilket område det rörde sig om. "På väg hem i linköping"? Det säger inte mycket.

Glömde det tredje, mest troliga alternativet; att du är ett troll som hittade ett utmärkt läge att skapa lite drama på min bekostnad. Vänta bara tills någon knuffar dig av en cykel med huvudet före så du får se ut som Two-Face i Batman.
han verkar lite små förbannad där tycker du inte det
Citera
2009-08-23, 14:17
Medlem
Jag skulle i alla fall inte se en invandrare som knuffar omkull mig och försöker ta min plånbok som en snäll människa som vile be om ursäkt :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in