• 5
  • 6
2009-10-13, 10:50
Medlem
Spyrrans avatar
8 timmar på Landvetter (mellan 22:20 - 06:35). Kändes som om det var den längsta natten i hela mitt liv, samtidigt som jag var trött men inte vågade somna. Uttråkad som attans var jag, och knappt något folk där. Inte kände jag någon där heller.
Citera
2009-10-13, 14:03
Medlem
€rics avatar
Suttit kanske 8 timmar på Chicagos flygplats, vilket var helt ok för den var stor och jag gick runt på upptäcksfärd hela tiden. Sedan kanske 12 timmar i amsterdam, vilket sög rejält.

Annars har jag fått cirklat runt Atlanta's flygplats i 2 timmar pga oväder och de fick väl fan gå ner pga bensinen måste nästan tagit slut. Känns rejält sugigt att se flygplatsen men inte kunna landa -.-
Citera
2009-10-13, 14:07
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quimby
10 Timmar på Arlanda, flög till New York tidigt på morgonen, vi fick ta sista bussen ut på kvällen innan.

På minner mig om när vi skulle åka ungefär 6:40 med flyget till Usa. Smarta som vi är så är vi där 3 timmar innan (som man ska vara enligt vissa flygbolag när resan sker till USA) och jo vad kommer man fram till? EN FLYGPLATS SOM ÄR STÄNGD!!!! Trodde det var ett jävla skämt helt ärligt att arlanda hade stängt, men vi fick sitta där man checkar in och vänta i 1 och halv timme.
Citera
2025-08-20, 22:26
Medlem
sodis36s avatar
Hittade en gammal tråd som jag startat (och glömt)!

Men kul fråga, hur länge har du ni varit fast på en flygplats? För egen del så är det fortfarande 36 timmar i Amsterdam som är längst tid. Gjorde stop i Dubai under vinter och fick vänta 6-7 timmar, men det var självförvållet.
Citera
2025-08-22, 07:06
Medlem
Pungsvings avatar
Ca 20 timmar. Sov över på golvet. Någonstans i USA.
Citera
2025-08-24, 07:44
Medlem
Tvingades övernatta på Arlanda i samband med ett byte och spenderade säkert tio timmar eller mer där. Fullständigt omöjligt att sova, var dessutom oerhört bakfull. Fruktansvärt och något jag aldrig gör om, betalar hellre 2-3k för ett hotellrum i närheten ifall en liknande situation skulle uppstå igen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in