2009-08-20, 13:22
Medlem
Jag har ett tåg att passa om två timmar men er stad bjuder inget nöje för en stenad jävel, det finns ju inga grönytor o parker värda namnet? Eller har jag fel? Det måste finnas något sweetspot? I tråden kan ni föra allmän diskussion men tänk på att inte outa något litet ställe ni vill behålla för er själva, sånt tas bäst via pm. Utan mer allmäna "pundarparker"
Citera
2009-08-20, 13:40
Medlem
Tightflesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEMiNiCE
Jag har ett tåg att passa om två timmar men er stad bjuder inget nöje för en stenad jävel, det finns ju inga grönytor o parker värda namnet? Eller har jag fel? Det måste finnas något sweetspot? I tråden kan ni föra allmän diskussion men tänk på att inte outa något litet ställe ni vill behålla för er själva, sånt tas bäst via pm. Utan mer allmäna "pundarparker"
Har dom en officiell statspark nånstans så har du din pundarkvart där troligtvis.
Citera
2009-08-20, 13:41
Medlem
guttersluts avatar
Citat:

Vätterstrand...? eller åt andra hållet finns en mysig lite udde.

Jag menar alltså gångvägen som är mellan tågspåret och vattnet. Längs med den läääär du hitta något mysigt.

Annars ta 2:an ett par hållplatser till statsparken. Fast det kan vara en del folk där nu när det är fint väder :P.
Citera
2009-08-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutterslut
Vätterstrand...? eller åt andra hållet finns en mysig lite udde.

Jag menar alltså gångvägen som är mellan tågspåret och vattnet. Längs med den läääär du hitta något mysigt.

Annars ta 2:an ett par hållplatser till statsparken. Fast det kan vara en del folk där nu när det är fint väder :P.

Jag tänkte också på det, men vart är övergången? Börjar bli dags för refill!
Citera
2009-08-20, 13:52
Medlem
guttersluts avatar
Citat:
Jag tänkte också på det, men vart är övergången? Börjar bli dags för refill!

Går väl att gå över både vid piren och från stationen?(Tror jag.)

Minns inte riktigt.. har inte varit där på länge.
Citera
2009-08-20, 17:46
Medlem
kramujanas avatar
efter resecentrum om du tänker bort från den stora kyrkan uppe vid house of pain så finns det en liten park där

ps. inte från jönköping bara varit där ett par gånger så vet inte vad stället heter.
Citera
2009-08-20, 18:06
Medlem
CD-skivas avatar
Finns ju inget bättre än att sitta på vätterstranden en solig dag som denna.
Fast du har ju redan åkt
Citera
2009-08-20, 18:37
Medlem
guttersluts avatar
Jag vill veta vilket place han valde...
Citera
2009-08-21, 01:52
Medlem
Threadstones avatar
jag brukar röka mitt i stan asso vid waynes coffee eller juneporten
Citera
2009-08-23, 21:35
Bannlyst
Precis flyttat till Jönköping, behöver vänner
Citera
2009-08-24, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weakeSt Link
Precis flyttat till Jönköping, behöver vänner

Hur gammal är du? :P
Citera
2009-08-24, 17:15
Medlem
Disembowlers avatar
Jag brukade ta en runda i Huskvarna när jag var där i affärer under 2 veckor.
I och för sig så rökte jag en spliff då och då utanför fönstret när jag var på Husqvarna Stadshotell.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in