2009-08-20, 19:39
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlapptazk
HAHAHA Nu skrattar jag verkligen högt på bussen mot göteborg.
Skrumpelfri tar av sig alla sina kläder viker dom i en fin hög som han placerar bredvid handfatet när han ska bajsa, för att bara dra ner byxor samt underbyxor. det är för Skrumpelfri... överkurs.

HAHAHA Vilket pucko...

Inte den vassade kniven i lådan?

Edit: Oj vad stavfel det blev.
hahahaha jag dör
Citera
2009-08-21, 05:08
Medlem
gimmesmokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrupelfri Knöl
Fråga: Hur kom korven ut genom hans badbyxor? Eller badade ni nakna? En 14-årig snubbe som badar naken tillsammans med tre 11-åriga snubbar, inför ögonen på några andra, okända, snubbar - det låter ju sunt.

Jag är förvirrad över upplägget. Var det menat som en rolig historia, alltså påhittad? I så fall har du en hel del att lära vad gäller timing. Eller var den sann? (Varför har du i så fall lagt den i forumet för "roliga historier"?) Var den sann kan den bara tyda på att du och dina "kompisar" är stjärtpulare och/eller retards.

Vadå? han drog väl ner dom när han sket? :S jag såg inte när han gjorde det.. Det gick snabbt.. Och visst det kanske inte är bra skrivit men det är helt sant.
Citera
2009-08-21, 05:25
Medlem
dobbelinas avatar
Ha ha skitkul!!
En liten dyngspridare i badvattnet !
Faan, jag skulle daska till korven så den gick i tusen bitar på en gång,
och sen köra "Virveln" med utsträckta armar så att exkrementerna strålar ut som en liten sol från mittpunkten.
Citera
2009-08-21, 05:35
Medlem
wembis avatar
Fan vad förvånad killen måste känt sig när bajskorven flöt upp till ytan istället för att bara sjunka ner till botten utan att någon märker något.
Citera
2009-08-21, 05:49
Medlem
Elak trollkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Fan vad förvånad killen måste känt sig när bajskorven flöt upp till ytan istället för att bara sjunka ner till botten utan att någon märker något.

Ja, inte fan hade jag vevat dit mina polare om jag hade gjort en sån grej. Speciellt inte när det sitter andra människor i närheten som snappar upp det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in