2009-08-20, 08:20
Medlem
gimmesmokess avatar
Denna historien har jag berättat flera gånger om, det hände kanske när jag var runt 11.

Jag, 2 jämnåriga kompisar och en 3 år äldre som heter andreas var och badade. Stället där vi var är ett litet avskilt ställe med endast en liten brygga.

Rätt som det är står andreas i vattnet och skrattar, och tydligen har han lagt en fet korv som ligger där och flyter. Precis när detta händer så ser vi att det kommer 3 barnfamiljer(det brukar aldrig komma så mycket folk dit) ca 15 pers som ska bada. Och det första dom ser när dom kommer är att det flyter runt en stor brunt kabel i vattnet. Dom blir direkt förbannade och undra vem i helvete som har skitit i vattnet.

Några killar som suttit på ett berg(inte våra kompisar, dock bekanta) pekar direkt på andreas och säger att det var han. Alla dom vuxna börjar direkt skälla på andreas och säger att han ska ta bort bajskorven, efter lite övertalning så går han i vattnet och försöker sparka bort bajskorven, vilket resulterar i att den går i mindre bitar, tillslut får han ändra teknik och börjar stå och kasta dom små splittren med händerna.

Medan andreas står i vattnet kommer en äldre dam gående och tränger sig in i folkmassan och frågar vad som försiggår, berättar dom att det är en kille som skitit i vattnet.

Så damen går fram och kollar på killen som står och kastar bajs med sina händer, och säger "Men andreas vad i hela friden håller du på med?" "Nu tar vi och går raka vägen hem med en gång!!"

Det var alltså hans mamma .
Citera
2009-08-20, 08:30
Medlem
svampdamps avatar
Roligast var ju när kabeln gick sönder och han febrilt försökte hindra dess spridning.
Citera
2009-08-20, 08:38
Medlem
Übergrovs avatar
Humor i sann FB anda Det hände mycket roliga saker när man var junior...

När vi var mindre så fanns det en damm som vi brukade hålla till vid och smygröka. Eftersom det var is på dammen så var det givetvis väldigt kul att försöka få hål på den. En av kompisarna tog upp en metallkon och började hacka i isen och alla ställde sig då och skrattade åt honom. Kompisen blev lite smått irriterad över att vi stod och skrattade åt honom och undrade om vi kunde göra så mycket bättre själva. Grejen var den att vi precis innan hade pissat på metallkonen som han nu använde för att göra hål i isen Han vart inte helt glad när vi berättade hur det låg till
Citera
2009-08-20, 08:39
Medlem
Davemeds avatar
Kiss och bajshumor!
Men det är ändå kul
Citera
2009-08-20, 08:50
Medlem
Skrupelfri Knöls avatar
Fråga: Hur kom korven ut genom hans badbyxor? Eller badade ni nakna? En 14-årig snubbe som badar naken tillsammans med tre 11-åriga snubbar, inför ögonen på några andra, okända, snubbar - det låter ju sunt.

Jag är förvirrad över upplägget. Var det menat som en rolig historia, alltså påhittad? I så fall har du en hel del att lära vad gäller timing. Eller var den sann? (Varför har du i så fall lagt den i forumet för "roliga historier"?) Var den sann kan den bara tyda på att du och dina "kompisar" är stjärtpulare och/eller retards.
Citera
2009-08-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrupelfri Knöl
Fråga: Hur kom korven ut genom hans badbyxor? Eller badade ni nakna? En 14-årig snubbe som badar naken tillsammans med tre 11-åriga snubbar, inför ögonen på några andra, okända, snubbar - det låter ju sunt.

Jag är förvirrad över upplägget. Var det menat som en rolig historia, alltså påhittad? I så fall har du en hel del att lära vad gäller timing. Eller var den sann? (Varför har du i så fall lagt den i forumet för "roliga historier"?) Var den sann kan den bara tyda på att du och dina "kompisar" är stjärtpulare och/eller retards.

Han kunde ju absolut inte bara dragit ner sina badbrallor just under bajsmomentet? Nä, det kan han ju absolut inte ha gjort, det vore ju dumt
Citera
2009-08-20, 10:39
Medlem
Citat:

Med ovan talare, det är ju så förbannat svårt att dra ner byxorn, eller så kanske han har stringbadbyxor och bara kunde vika stringen åt sida.

För det andra detta är humor avdelningen, och du avsaknar allt vad humor har att ge. Sluta vara så gnällig och tråkig.
Citera
2009-08-20, 13:02
Medlem
Citat:

Det är la fan bara att dra ner byxorna när man är i vattnet och skita?
Citera
2009-08-20, 13:07
Medlem
Citat:

Hahahaha det här inlägget var ännu roligare än tråd starten. Så jävla efterbliven..

Skiter du helt naken eller?
Citera
2009-08-20, 15:02
Medlem
Zlapptazks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Hahahaha det här inlägget var ännu roligare än tråd starten. Så jävla efterbliven..

Skiter du helt naken eller?

HAHAHA Nu skrattar jag verkligen högt på bussen mot göteborg.
Skrumpelfri tar av sig alla sina kläder viker dom i en fin hög som han placerar bredvid handfatet när han ska bajsa, för att bara dra ner byxor samt underbyxor. det är för Skrumpelfri... överkurs.

HAHAHA Vilket pucko...

Inte den vassade kniven i lådan?

Edit: Oj vad stavfel det blev.
Citera
2009-08-20, 16:24
Medlem
JointOfStyxs avatar
hahah vafan
själva disskutionen efter är ju lika rolig
Citera
2009-08-20, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlapptazk
HAHAHA Nu skrattar jag verkligen högt på bussen mot göteborg.
Skrumpelfri tar av sig alla sina kläder viker dom i en fin hög som han placerar bredvid handfatet när han ska bajsa, för att bara dra ner byxor samt underbyxor. det är för Skrumpelfri... överkurs.

HAHAHA Vilket pucko...

Inte den vassade kniven i lådan?

Edit: Oj vad stavfel det blev.

Hahaha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem