Ja minns en tid, långt tillbaka i min barndom, då jag och mina vänner hade för oss att hoppa över grannarnas buskar, som en stafetlöpning, exakt så var de, vid den sista busken så stannade jag till och gick mot fönstret, gissa vad man får se
Något som hoppar och rör på sig på en dubbelsäng, jag var självklart liten fattade inte vad det var som pågick, jag försökte klura ut de i 30sekunder såg ut som en stor vit deg, allt jag minns.... Fast sen kom det som ett ljus från ingenstans, dem hade sex!
Jag blev helt varm inuti, sen kom mina vänner och vi alla stod och kolla genom fönstret och smygskratta, en fick panik och sprang hem den andra haka på, de var bara jag och en annan kille kvar, vi var helt fascinerade, vi var kvar till hela akten var slut..
Man märkte att mannen penetrera henne hårt, efter att mannen gick till toan, så var hon kvar och rörde sig där nere, tror hon försökte stretcha den, antagligen var den illa tilltygad. helt naken blondin låg där mitt framför mina ögon, jag skakade av ivrighet, hon ställde sig och satte sig framför datorn helt naken, minns denna bilden som det vore igår.
Jag märker att hon går mot fönstret jag och min vän löper därifrån till andra grannens bakgård, vi satt där och pratade om hur fantatiskt det var, sen hör vi en dörr som öppnas och det är kvinnan hon skriker hallå, är det någon där.. HON MÄRKTE OSS! dem andra hade redan gått hem, jag och min kompis sprang allt vad vi hade därifrån gick hem drog en banjo, gick och la mig, nästa dag vid lekparken gick hon förbi och jag stod och hånlog mot henne som ett jävla besattbarn, hon stirra på mig konstigt, tror att hon märkte att det var jag som stod utanför hennes fönster en varm julinatt kl 12 på natten.
Allt detta skedde i mitt område btw, BJUDER PÅ STAVFEL
detta minnet får mig att vilja gå och smygtitta på människor igen
kanske jag gör det oxå