2009-10-02, 22:40
Bannlyst
Det är lustigt att ni smyger på folk. Det kan vara så att de personer ni smyger på kanske smyger på er också. Det betyder att ni inte vet om att de smyger på er också vilket kan skapa lustiga situationer. Det är min åsikt.

Hälsningar,
PG Ahlgren från Hjo
Citera
2009-10-02, 22:55
Medlem
Krafses avatar
Hahahah! VILKEN JÄVLA TRÅD!!!

Helt jävla allvarligt nu TS, jag tror jag har stött på dig en gång. Det var natt och mörkt. Hade precis gått förbi en busskur, kanske 50 meter bort, och går på en enslig gång/cykelväg i all min ro. Det var en mörk skog bredvid vägen, perfekt att ta sig in där och spana på folk.
Plötsligt hör jag en kvist som knäcks inne i skogen och det kändes fanimej som om någon var där inne och spejade på mig.

Jag hade svarta byxor och en svart tröja med ett vitt tryck på ryggen. Och en svart mössa, och vita jympaskor.

Du fick mig förresten inspirerad. Jag ska nog börja spana på folk jag med, kanske skrämma dem också. Fy fan vad kul alltså.
Senast redigerad av Krafse 2009-10-02 kl. 22:57.
Citera
2009-10-02, 23:00
Medlem
Pestens avatar
hahah kvällens garv fick du av mig TS. Skön tråd
Flashback approved hobby

Får man fråga hur gammal du är som smyger runt i buskaget likt en storstadsninja?

Edit: Har det förresten hänt att du blivit påkommen någon gång?
Citera
2009-10-03, 01:45
Bannlyst
Haha gött att höra att nån gör samma saker som mig. Trodde jag var unik om att vara vuxen och samtidigt syssla med sånt, men tydligen inte Jag brukar ta på mig skinnskor, tajta stuprörsbrallor, fixa håret, ösa på med massa kajal och gå smyga efter människor som går ut tidigt.
Citera
2009-10-03, 18:38
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Bara jag som tänker på "smygaren". Den där negern som klättrade upp via balkongen och gick till sovrummen och våldtog flickor.

Btw. Negrer har en fördel av att smyga
Citera
2009-10-03, 21:48
Medlem
Detta låter ganska intressant och framförallt spännande. Jag har alltid haft det där i mig som gör att jag tycker om sånna här saker och liknande. Får se om man ger sig ut någon gång.
Senast redigerad av mysen 2009-10-03 kl. 22:39.
Citera
2009-10-03, 21:50
Medlem
Förresten någon som är på att köpa en sån här mask och använda på sina rundor?

http://www.garderoben.se/produkt.php?id=1425

Tänk att sitta i en buske och sen titta upp med huvudet så att folk ser masken. Fy fan vad rädda folk skulle bli.
Citera
2009-10-03, 23:20
Medlem
KraftSheriffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen

Tänk att sitta i en buske och sen titta upp med huvudet så att folk ser masken. Fy fan vad rädda folk skulle bli.

Skön mask men det känns som att den skulle hindra synen och hörseln en del och de två sinnena är väl vad man använder mest, jag iaf, i smygandet.

Jag smyger inte just nu och har inte gjort på flera år men skulle gärna göra det om jag bodde på ett större ställe där man kan vara något mer anonym.
Citera
2009-10-04, 14:36
Medlem
liquid_flows avatar
visst för att det är skönt att vara ute en stilla sommarnatt och bara gå runt, det är helt tyst och tomt. Men att gömma sig i buskar låter lite mysko,
dock har jag fått ett par goda skratt av tråden
Citera
2009-10-04, 14:41
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag skall prova detta i veckan! Finns en hel del platser där jag bor som är lämpliga. Funderar på att ta med några mackor och en termos med varm choklad.
Sambon ska ha möte sent på onsdag, så får det bli att jag kör lite ninjasmyg i skogen häromkring. Återkommer med rapport!

Citera
2009-10-04, 15:25
Medlem
Teliatomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen

Härligt om man är 5st kompisar som har sådana på huvudet, och har exsakt samma dress ( typ lite militär aktigt )
kommer helt sonikt upp ur några buskar samtidigt, och går imot busskuren, börjar prata ryska med varandra, och sen kom en kille fram och pratar svenska med personen som sitter i busskuren och säger att det har släppts ut dödlig gas och man dör på 10min om man inte har gasmask på sig. man ber tjejen springa hem..tänk vad många man skulle kunna skrämma ordentligt

Eller stanna en hel bus på en öde väg, och börja gå med en sån där bequrel mätare i bussen ( som piper högt ) gå och kör den där på alla i bussen, sen går alla ur, och säger att det är lungt.
Citera
2009-10-04, 15:51
Medlem
AquaRegias avatar
Kan ingen spendera 1½ år på att kartlägga någons liv, och sen skriva en utförlig rapport på 240 sidor och lägga denna i personens brevlåda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in