Vill ha tips på filmlåtar med sångtext i stil med Shalako, Jeremiah Johnson, Flash Gordon etc. Texterna ska handla om hjältarna/huvudpersonerna i filmerna..
Söker en låt som spelas i Slutet utav Kill Bill 2, rätt lung låt och den var riktigt soft att lyssna på
(Scenen där Beatrix ligger i sängen med sin dotter)
Vill ha tips på filmlåtar med sångtext i stil med Shalako, Jeremiah Johnson, Flash Gordon etc. Texterna ska handla om hjältarna/huvudpersonerna i filmerna..
Jag undrar om någon här vet vilken låt som spelas i slutet på filmen "jag är din krigare"? En uptempo-låt. Filmen är gjord av Ulf Dageby, tror jag..
Måste finna låten, NUU!
Någon som har en aning OM det går att få tag på introt i Arne Dahl filmerna? Vet att Monk är en stor del av filmerna. Men just den låten jag söker är den som startar tex sista Europa Blues filmerna, dvs båda delarna.
Någon som vet vilken låt det är som spelas i filmen Tommy 2014 där Johan Rabeus på julafton sätter på en skiva och sedan skall snacka/hota Moa Gammel, det påminner om någonting med Led Zeppelin men jag vet inte, vill ha tag på den låten
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!