Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Som fd hantverkare måste jag ju säga att den som klagar på störningar gjorda av en hantverkare klockan 8.30 på en vardag måste vara tokig och gör bara att man väsnas mer för att hämnas
När jag jobbade ute bland folk som elektriker och tele- och nätverksinstallatör så försökte jag att inte störa så mycket mellan klockan 7-7.30 men sedan körde jag igång borrandet och bankandet för fulla segel och var det någon som gnällde borrade och bankade jag bara högre för att hämnas på gnällspikarna för jag ansåg att mitt jobb var viktigare att utföra så snabbt som möjligt än att låta en massa latmaskar sova halva dagen

Du verkar ju vara en mogen människa..
Och bara för att du har normala arbetstider, så betyder det inte a tt man är en latmask som ligger och sover hela dagen, pajas.
Pröva jobba mellan 23-06 på morgonen, så får vi se om du anser att det är skönt att sova en och en halv timma per dag.
Sen tycker jag inte att lite oljud är fel, men att banka högre för att någon vill försöka sova är ju extremt löjligt.
Skulle du medvetet göra det när jag bad dig lugna dig, skulle jag köra en kniv i ditt bildäck och sen somna med ett leende på läpparna