Jag tankade hem 'Anno 1404 Dawn of Discovery' och extraherade den första filen.
Då fick jag en rar fil som jag försökte öppna med daemon tools.
När jag gjorde detta fick jag ett felmeddelande där det stod "Fel i kommandoraden".
Jag försökte samma med MagicDisc, men programmet hittade inte filen.
Någon som vet hur jag ska göra för att få det att fungera?
Tyckte också att det var lite mysko med att mounta en rar fil.
När jag öppnar mappen finns där 89 rzr-a filer. Jag extraherade den första och det enda som hände var att en rar fil skapades.
Packa upp och packa upp tills du når det slutgiltiga målet - en .iso eller något liknande. Det är inte helt ovanligt att saker och ting är packade flera gånger.
Jag har ett liknanade problem. Jag har tankat ett program och får allt uppackat. Det går bara inte att mounta. Då kommer den där texten upp, alltså "Fel i kommandoraden".
Jag har ett liknanade problem. Jag har tankat ett program och får allt uppackat. Det går bara inte att mounta. Då kommer den där texten upp, alltså "Fel i kommandoraden".
Någon som vet vad problemet kan vara?
Om du, som jag, kör vista är problemet just det; Vista.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!