2009-08-18, 17:48
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Mycket bra jobbat FB!

Det är väl ganska vanligt att seriemördare och annat börjar med att plåga djur. Helt sjuk människa ... svårt att tänka sig när man ser bilden på honom.
2009-08-18, 17:49
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swivelsweeper
Ahh, vad kallas nu sådana som dig? Nynazist va de va?

Inte alls. Jag har inget emot människor (d.v.s. andra raser), däremot skulle du, om jag hade menat allvar, kunnat kalla mig för en sannskyldig Artist (d.v.s. hatare av andra arter).

Fan, nu ler jag nästan åt min egen fyndighet.
2009-08-18, 17:49
Medlem
Entheogens avatar
han lär ju behöva byta namn om han ska överleva efter han avtjänat sitt straff.
2009-08-18, 17:50
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davemed
Borde inte denna tråd vara i "Veckans brott"?

Jo men eftersom det var här i Husdjur som den första tråden föddes, och det var här avslöjandet gjordes, så känns det väl bäst att hålla festen här.
2009-08-18, 17:50
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
han lär ju behöva byta namn om han ska överleva efter han avtjänat sitt straff.

Det får nog hela familjen göra.

Han drar ned ett helt efternamn i fördärvet..
2009-08-18, 17:51
Medlem
Rizados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jasså? Jag tycker bara det känns evolutionellt riktigt att försöka göra sig av med andra arter för att säkra existensen för sin egen. Rent biologiskt är det ju faktiskt en störning att ta djurets parti och att i ett fall mellan djur och människa försöka känna samhörighet med djuret när man själv klassas som människa. Gärningsmannen har bara gjort sin plikt som fullgod människa.
Vänta nu. Det är väl inte evolutionellt riktigt att göra sig av med djurarter som gynnar oss? Hur tänker du? Vargar kan jag förstå att man har ihjäl eftersom de attackerar boskap, men husdjur som katter skänker ägarna lycka och förr i tiden höll dem borta råttor, möss och annat. Det krävs inte mycket tankeverksamhet att inse detta.
2009-08-18, 17:52
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizado
Vänta nu. Det är väl inte evolutionellt riktigt att göra sig av med djurarter som gynnar oss? Hur tänker du? Vargar kan jag förstå att man har ihjäl eftersom de attackerar boskap, men husdjur som katter skänker ägarna lycka och förr i tiden höll dem borta råttor, möss och annat. Det krävs inte mycket tankeverksamhet att inse detta.

Nej, ge fullständigt fan i att mata trollet.

Följ våra exempel och avhåll dig riktigt jävla ordentligt från att ge Spleendid luft under vingarna. Begrips?
2009-08-18, 17:52
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizado

Guldstjärna! Du löste rebusen.
2009-08-18, 17:53
Medlem
movieboys avatar
Mycket bra jobbat! Helt underbart att djurplågaren åkte fast! Jävla äckel som som ger sig på försvarslösa djur. Namn och bild på nätet kan ju inte vara allt för kul för honom Som man bäddar får man ligga.
Medlem
Han har ju dessutom skrivit att han sexutnyttjad folk i länken Fantiserar om att bli seriemördare.
Medlem
Det här är väl det närmaste credit FB får...
http://tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen?videoId=1.1147526
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Den misstänktes familj och anhöriga har levt under stor press och polisen vädjar nu till allmänheten att lämna dem ifred.

Saxat från Lerums Tidningen. Jag tycker vi alla borde ta åt oss och respektera det. Det är inte hans familj som som begått dessa vidriga handlingar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in