• 2
  • 3
2011-03-23, 19:47
Medlem
för mig funkar det jätte bra med snowleo och safari. var bara att installera och köra har inte testat med firefox då safari duger för mitt surfande
Citera
2011-03-23, 22:11
Medlem
Citat:
Har tyvärr ingen lösning på ditt problem med Telias e-leg men jag minns hur jag satt fast i samma skit (SEB + Telias pissleg)

De ska fan få äta skit när de ger sån pissig service med Telia-teknik från 1987 och lallar runt i sin jävla drömvärld där 110% av världens datorer kör Windows fucking Internet Explorer.

Har kört Telia/SEB:s Net ID några månader nu utan problem. Det tog något år, sen funkade Net ID. Jävligt dåligt måste jag säga, men inget jag byter bank för. Men det var nära.

Men vad händer, jo en ny version av Firefox kommer ut och antagligen får man vänta över ett år igen innan skiten funkar igen. Hittar ingen information hos tillverkaren, Secmaker, som måste ha ärvt telias genompissiga kundfokus. Det första jag hittar på deras sida är en lista där de ska "avliva myten" om att deras produkt är krånglig

Någon som testat Net ID och Firefox 4 på Mac?
Citera
2011-03-24, 18:08
Medlem
kaffelattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Har kört Telia/SEB:s Net ID några månader nu utan problem. Det tog något år, sen funkade Net ID. Jävligt dåligt måste jag säga, men inget jag byter bank för. Men det var nära.

Men vad händer, jo en ny version av Firefox kommer ut och antagligen får man vänta över ett år igen innan skiten funkar igen. Hittar ingen information hos tillverkaren, Secmaker, som måste ha ärvt telias genompissiga kundfokus. Det första jag hittar på deras sida är en lista där de ska "avliva myten" om att deras produkt är krånglig

Någon som testat Net ID och Firefox 4 på Mac?

Ja, och det är bajs.!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in