2009-08-18, 09:15
Medlem
MrOaikis avatar
Nr jag frsker radera ett meddelande i Mail, fr jag upp en ruta med texten "Kunde inte flytta meddelandet till brevlda "(null)"".

Eftersom jag kr IMAP s misstnker jag att skvgen papperskorgen p servern inte r specifierad. Det har fungerat innan, s det mste ha ndrats av ngon anledning.

P iPhone fungerar det utmrkt. I Entourage likas. Just i iPhone hittade jag instllningar fr att specifiera alla brevldor. Papperskorgen t.ex.

S, r det ngon som vet var i Apple Mail man kan hitta skvgar fr brevldor p servern? Jag misstnker att den fr nrvarande r helt tom. Allts "null".
Citera
2009-08-18, 09:38
Medlem
Prova att skapa en ny tom brevlda under din inkorg. Markera den. G upp i menyn Brevlda och vlja Anvnd den hr brevldan till > och vlj Papperskorg.
Citera
2009-08-18, 09:47
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpferhuhne
Prova att skapa en ny tom brevlda under din inkorg. Markera den. G upp i menyn Brevlda och vlja Anvnd den hr brevldan till > och vlj Papperskorg.

Nmen, ser man p, visste inte att den funktionen fanns. Jag behvde inte ens gra en ny brevlda. Markerade "Deleted messages" p servermappen och gjorde som du sade.

Tack s mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in