Nån kanske kan hjälpa mig att förklara lite närmre.
Dum fråga kanske, jag vet ju att det är ett forum.. men hur fungerar ett forum egentligen? Vem eller vilka styr? Vem blir moderator och varför?
Jag kan inte riktigt smälta hur mycket data flashback innehåller.. var lagras allt? ALLT, det är verkligen rätt ord..
Just namnet "Flashback" ger mig också en skön känsla.. varför kan jag inte riktigt förklara.. men det känns stort.. Har kanske en del att göra med min syn på verkligheten, jag vet inte riktigt..
...eller sitter jag bara här och vakendrömmer på mitt jobb kanske..?
Hur som helst, en hyllning till alla er som får det att gå runt!