2010-08-27, 17:09
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris26
Så det är ingen torka på sub på plattan nu i a f! Har det varit det nu under sommaren?
Går väl allt som oftast att få tag på där. Är ju det som säljs överlägset mest där.

Har buprenotexen börjat konkurera ut subben nu lr?
Hört att subben gått upp i pris och nu allt som oftast ligger på 250 kr st och 150 -200 för oxone?
Ligger priset på buprenotex som på vanliga sub?

Ciaoo

Idag var det proppfullt med civilare, så det fanns i princip ingen sub alls. Jag satt inne på BK ett bra tag innan jag lyckades hitta en snubbe som kunde sälja, och då 4mg för 200 kronor. Subutex. Fick hänga med honom i hans bil en bra bit innan han vågade sälja.

Subutexen ligger på runt 250 kronor, ja, och suboxonen på 200, men givetvis försöker de få så mycket pengar de kan.

Buprenotexen har jag aldrig blivit erbjuden, så jag vet inget, men idag snackade några om "De nya från Danmark". Vet inte om det kanske var buprenotexen.
Citera
2010-09-12, 10:44
Bannlyst
hur ser det ut där idag?

Varför skiter snutarna i handeln, eller kan dom inte göra ngt åt det?
Citera
2010-09-12, 12:48
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
hur ser det ut där idag?

Varför skiter snutarna i handeln, eller kan dom inte göra ngt åt det?

De skiter definitivt inte i den. Om du läser mitt inlägg så ser du att för två veckor sedan var det proppfullt med civilare.
Citera
2010-09-13, 01:02
Medlem
Krehs avatar
Om någon kan uppdatera hur det har sett ut de senaste dagarna så: gör gärna det! Jag tänker nämligen försöka köpa lite imorgon.
Citera
2010-09-13, 01:31
Medlem
Calle.s avatar
Även jag har tänkt mig att möjligtvis försöka köpa lite denna vecka, då jag är sugen på att testa Sub.

Man kanske skulle ta sig en liten promenad förbi imorgon och se hur det ser ut på civilfronten.
Citera
2010-09-13, 08:00
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Även jag har tänkt mig att möjligtvis försöka köpa lite denna vecka, då jag är sugen på att testa Sub.

Man kanske skulle ta sig en liten promenad förbi imorgon och se hur det ser ut på civilfronten.

Klä dig inte för propert bara.

Citera
2010-09-13, 16:40
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Klä dig inte för propert bara.

Haha, tack för tipset! Jag ägnade faktiskt en tanke åt det. Så jag får helt enkelt rota fram lite gamla luvtröjor och jeans i garderoben.
Citera
2010-09-13, 19:21
Medlem
Krehs avatar
Idag var det drygt som fan att få tag på sub på plattan. Metadon däremot, fanns det gott om.

En neger sa "Ge mig pengarna så får du subben sen", jag svarade "Tror du att jag är dum i huvudet?", och så tjafsade vi så i några minuter, och sen gick han iväg och kom tillbaka efter cirka tjugo minuter. Under tiden fick jag kontakt med några andra snubbar, en erbjöd mig en bomb, men jag sa att jag väntade på en neger. Sedan när negern hade hämtat killen som skulle ha subben så vägrade han ta fram den. Han började skrika åt mig och hytta med näven. Jag sa bestämt "CHILLA för fan", och då lugnade djungeldjuret ner sig. Efter en väldans massa mer tjafs så fick jag mina Buprenotex 8mg för 400 kronor.

TIPS: Om ni ser mexikanare (spanjorer, latinos, whatever) så köp av dem hellre än av negrerna. De är intelligentare och snabbare, men också lite svårare att manipulera.
Citera
2010-09-13, 19:26
Medlem
Krehs avatar
Kan även tillägga att djungeldjuret konstant kallade mig "Kompis". "Kompis, kompis, inte lura dig!", "Men KOMPIS!", "Kompis, kom igen nooo".
Citera
2010-09-15, 13:30
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Idag var det drygt som fan att få tag på sub på plattan. Metadon däremot, fanns det gott om.

En neger sa "Ge mig pengarna så får du subben sen", jag svarade "Tror du att jag är dum i huvudet?", och så tjafsade vi så i några minuter, och sen gick han iväg och kom tillbaka efter cirka tjugo minuter. Under tiden fick jag kontakt med några andra snubbar, en erbjöd mig en bomb, men jag sa att jag väntade på en neger. Sedan när negern hade hämtat killen som skulle ha subben så vägrade han ta fram den. Han började skrika åt mig och hytta med näven. Jag sa bestämt "CHILLA för fan", och då lugnade djungeldjuret ner sig. Efter en väldans massa mer tjafs så fick jag mina Buprenotex 8mg för 400 kronor.

TIPS: Om ni ser mexikanare (spanjorer, latinos, whatever) så köp av dem hellre än av negrerna. De är intelligentare och snabbare, men också lite svårare att manipulera.
400 spänn för en Sub-8a. Holy shit.
Citera
2010-09-15, 14:26
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
400 spänn för en Sub-8a. Holy shit.

"Mina", men jag glömde skriva hur många. Två stycken var det. De ville ha 500 men jag övertalade.
Citera
2010-09-15, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris26

Men xanorstavar får man alltså för 20 spänn på plattan. Trodde de kostade mer.

Hörde att en stess 10 mg kostade runt 40 kr men det kan vä fan inte stämma,om en xanorstav går för 20 ?
t.

nej nej de kostar 50kr är en av de mest eftertraktade sakerna , japp man kan få betala 40kr för en stess och 50kr för en FM1 (de är det mest eftertraktade)

och precis som en annan skrev innan , priserna där ändras hela tiden beroende på hur lite/några som finns finns det gott om säljare/vara så är priset på standard nivå och man kan ibland(sällan) kunna pruta "lite* men är det ont om tex sub kommer de att försöka ta mer tex finns det ingen subb kommer
subuxone gå upp i pris

ja har såg en auktion där , fanns bara en enda kille som hade subb folk där hade väntat länge och när killen kom dit med sin enda subb flockades torskarna runt han och priset steg genast till 250:- sen
började de bjuda över varandra och vinnarna lade 450:- som slutbud för att dela en subb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in