2009-08-17, 01:42
Medlem
Jimmits avatar
Hejsan!

Avinstallerade idag en väldans massa program som jag aldrig använder, inga av dem hade någon direkt relation till windows, utan var typ pokerklienter, camtasia och lite såntdär. Ut startmenyn så plockade jag bort en del skit jag inte ville ha där, såsom adobe toolkit eller vad det hette, använder det aldrig ändå tänkte jag.

Dock så vägrade photoshop starta efter dethär, det stannar när det ska läsa in färgerna typ. Så tänkte fine, jag får göra en systemåterställning. Jag gick in Start->allaprogram->tillbehör->systemverktyg->systemåterställning. Klickade på "återställ till tidigare tidpunkt" och fick fram en almanacka där det fanns ett flertal alternativ, dock råkade jag klicka på avbryt.

Därefter så gick jag på toaletten och kom sedan tillbaka till datorn, skulle göra samma sak igen men den vägrade acceptera någonting. Den hade hängt sig så fick trycka av den på strömavbrytaren.

Väl igång igen så gjorde jag samma sak, dock så fanns det inga datum kvar i almanackan denna gången. Så det verkar helt omöjligt att göra en systemåterställning, och därmed är det i princip omöjligt att använda datorn

Så undrar om någon vet vad man kan göra nu? Googlat lite men hittar ingenting som jag ser något värde i, bara hur man installerar om systemåterställaren, men det tror jag inte gör någon skillnad? Så skulle vara mycket tacksam för svar.

(Ursäkta för att det blev så långt)

Mvh Jimmit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in