Beror på hur du vill ha det när du pluggar. I sjunkande ordning efter hur bra jag tyckte att de var. Knäpptyst = Juridicum ovanvåningen, Edens läsesal (stängt? jag har flyttat), SOL tyst läsesal, tyst läsesal Bet.vet. biblioteket, tyst läsesal Universitetsbiblioteket. Lätt sorl = SOL, Juridicumbiblioteket, Hangaren (vid genusvetenskap), Universitetsbiblioteket, Stadsbiblioteket. En massa liv och stoj, OK för grupparbete = Cafe Athen i AF-borgen, Cafe Ahriman/valfritt café i stan.
Filosofiska biblioteket har jag inte besökt.
Knäpptyst/tyst -> Medicinska biblioteket (studiesalen) inne på sjukhuset.
Tycker ni det är värt att att åka ner till Lund för att gå på öppet hus som hålls den 13 april i år mellan 10-15? Cirka 100 mil fram och tillbaka men det kanske är en bra erfarenhet och så pass informationsrikt att det är värt det om man eventuellt har tänkt studera i Lund framöver?
Tycker ni det är värt att att åka ner till Lund för att gå på öppet hus som hålls den 13 april i år mellan 10-15? Cirka 100 mil fram och tillbaka men det kanske är en bra erfarenhet och så pass informationsrikt att det är värt det om man eventuellt har tänkt studera i Lund framöver?
Då har du ju chansen att titta på staden du eventuellt ska bo i också!