Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Nej faktiskt inte, trodde jag hade koll på det mesta inom sexsmaker, jag såg någon tråd startad av Ursa för något år sedan som hette "Jag tror jag ska börja med lavemang" eller liknande. Det tog jag helt enkelt som ironi.
Jag har fortfarande svårt att se den sexuella vinkeln i att skjuta upp vätska i anus. Men jag gissar att det är en "bondegeövning" där man blir tillsagd att göra det/ ha kvar vätskan på order osv? Eller?
Förklara gärna lite kort om du orkar hur en "akt" går till, eller hur man får in lavemang i akten kanske är den rätta frågeställningen.
Svar till "Kojak" Jag ska förklara lite lätt för dig. En master ger order till sin underordnad att lägga sig i gynekologstolen,och där efter så ger han den underordnade ett rejält lavemang,och sedan ger han order om att den underordnade ska ligga kvar i gynekologstolen och hålla kvar vätskan tills mastern ger lov till den underordnade att skita ut hela sörjan i en plastspann.
Då har du hört talas om dominering,och där ingår klysmafili.Där kan jag berätta om att en kille til exempel ger militäriska order till en tjej att strippa det vill säga ta av sig alla kläder. Sedan så ger han henne order att böja sig fram,och sedan fingerpullar han henne i dajmkrysset. Därefter kör han upp lavemangslangen i dajmkrysset och släpper på lavemanget,därefter går han framför och drar ner sina läderbralor och ber henne suga på kuken,medans lavemanget rinner in i tjejens dajmkryss.Dominanten får stånd,när han drar ut slangen ur tjejens dajmkryss,och sedan så skiter tjejen ut allt lavemang i en potta.