2009-08-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Censurerad
Alltså personer från fb då?
Jag skulle väl tro det. Antagligen de som var och lämnade matieralet till polisen då.
Citera
2009-08-20, 22:54
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aslana
Jag skulle väl tro det. Antagligen de som var och lämnade matieralet till polisen då.

Borde väll bli dom två.
Citera
2009-08-20, 22:56
Bannlyst
lite offtopic frågor:

Någon som kollade upp det där adultfinder kontot han har, han ska tydligen har ett 10tal bilder där osv (om det är på han själv vet man ju inte iofs)

Har GM peruk, speciellt på en av bilderna har han en väldig kaluffs på huvudet som ser helt malplacerad ut, att det är färgat är förstått
Citera
2009-08-20, 23:04
Medlem
crazyfoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveUrkel
Dem ska ju ge pengarna som hittelön och till katthem eller djurföretag som arbetar för att stärka djurens rätt, knappast så att fonden är för egen vinning.
Och dit kunde man inte skänka pengar innan?
Skitsamma, det är bara en småsak jag stör mig på och vi behöver inte ge det utrymme i den här tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Neromecha
Han skrev ju i seriemördartråden att han var en mycket störd ung man. Han betonade att han var "störd" och inte psyksjuk och började mucka med alla som inte höll med. Sen så mådde han illa, men samtidigt inte... nej...
Nä han inte är väl inte så störd att han inte kan se sig själv från andras perspektiv. Detta kan ju dock ha utvecklats till att ha blivit en del av hans njutning. Han vill kanske bli ökänd och hatad precis som sina idoler, då han ser det som en bekräftelse på att ha lyckats.
Då känns det iof konstigt eftersom han efter sitt erkännande mått mycket dåligt enligt hans advokat.
Citera
2009-08-20, 23:06
Bannlyst
Från ett av breven han skickade ut

Citat:
"Jag är personen som mördade eran katt.."
"kunde ni verkligen inte se det? katten var ju totalt slaktad"

Skrev han brevet bara för de sa att katten hade blivit överkörd och inte mördad/slaktad?
Citera
2009-08-20, 23:07
Medlem
Citat:
lite offtopic frågor:

Någon som kollade upp det där adultfinder kontot han har, han ska tydligen har ett 10tal bilder där osv (om det är på han själv vet man ju inte iofs)

Har GM peruk, speciellt på en av bilderna har han en väldig kaluffs på huvudet som ser helt malplacerad ut, att det är färgat är förstått
Varför måste hans hår vara färgat? Jag känner flera personer som har liknande hår/ögonbryn/hudfärg som honom, utan att de färgar håret.
Citera
2009-08-20, 23:07
Bannlyst
Citat:

Skrev han brevet bara för de sa att katten hade blivit överkörd och inte mördad/slaktad?

Undra om han inte börja skriva brev pga av "dagens morr/ris" i tidningen, han kanske inte hade tänkt att skriva brev från början av dödandet, för det var det första brevet va?
Citera
2009-08-20, 23:08
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Varför måste hans hår vara färgat? Jag känner flera personer som har liknande hår/ögonbryn/hudfärg som honom, utan att de färgar håret.

Han var blond när han var liten och det är mamman med

Var det -****- eller bernardo123 som nämnde han hata blonda tjejer?
Citera
2009-08-20, 23:08
Bannlyst
Citat:
Eftersom på andra bilder har han sandrefärgad. Dessutom var ju färgen mörk vinröd färg som såg typisk färgad ut därav tolkningen.
Citera
2009-08-20, 23:09
Medlem
Citat:

De hade skickat en insändare till tidningen och var arga över att någon hade kört över katten och lagt den i grannens postlåda. Man tittar ju inte så noga på en död katt, utan man antar väl bara att den är påkörd. Så han svarade med ett brev, och jag antar att det gav mer kick än att enbart döda katten, eftersom han fortsatte med brev.
Citera
2009-08-20, 23:09
Bannlyst
Citat:
Undra om han inte börja skriva brev pga av "dagens morr/ris" i tidningen, han kanske inte hade tänkt att skriva brev från början av dödandet, för det var det första brevet va?

Ja det var nog det första. Han blev arg att de inte uppmärksammade att katten blev mördad, han tände till och skickade ett kvitto på posten kan man säga
Citera
2009-08-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Han var blond när han var liten och det är mamman med

Var det -****- eller bernardo123 som nämnde han hata blonda tjejer?
Jag var också blond när jag var liten. Alla mina syskon var det förresten, men nu är ingen det. Nästan största delen av den svenska befolkningen är ljusare som små och märkare som äldre. Inget konstigt alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in