2009-08-20, 17:53
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censurerad
Han outa sig själv med bernardo123 kontot

Orka käbbla som sagt.

JA HAN OUTA SIG MED DET NICKET MEN TROR DU INTE ATT DET SPEKULERADES INNAN HAN OUTADES? KANSKE OUTADE HAN SIG INNAN DET SPEKULERADES? LÅTER JÄTTEKONSTIGT MEN OKEJ DÅ.
Citera
2009-08-20, 17:58
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
Jag fattar inte varför vi käbblar. Men, men...

När JAG kom in och läste tråden var allt fortfarande spekulationer. Dessa spekulationer var det som sedan blev "mycket starka bevis".
Dessa bevis är för övrigt inga bevis utan saker som stark pekar på hur det SKULLE kunna vara. Enda "beviset" är hans IP på wiki. Och det visar bara att han skrev artiklarna. Inget annat.

Det är kanske en annan användare men som personer verkar de vara VÄLDIGT lika: "-Hund-".

Men sakerna vi hade att gå på angående bernardo konto är ju sjukt mycket mer än vad ni går på nu när ni tänker på -****- kontot. Där har ni ju ingenting förutom "liknande text". Det är ju extremt mycket spekulation om något.

Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
Orka käbbla som sagt.

JA HAN OUTA SIG MED DET NICKET MEN TROR DU INTE ATT DET SPEKULERADES INNAN HAN OUTADES? KANSKE OUTADE HAN SIG INNAN DET SPEKULERADES? LÅTER JÄTTEKONSTIGT MEN OKEJ DÅ.

Ja, han outade sig innan det spekulerades. Han outade sig 2008-05-02, 02:41
Citera
2009-08-20, 18:01
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Men sakerna vi hade att gå på angående bernardo konto är ju sjukt mycket mer än vad ni går på nu när ni tänker på -****- kontot. Där har ni ju ingenting förutom "liknande text". Det är ju extremt mycket spekulation om något.

Jag har aldrig sagt något annat. Men att spekulera är inte FEL... det är en bra sak om det finns relevans. Och det finns relevans för mig och i alla fall en till medlem.

Jag fattar att alla har moderatorsnojja efter att alla trådar stängts men om vi inte kan spekulera vad ska vi då göra? Censurera oss själva?
Citera
2009-08-20, 18:01
Bannlyst
För varje inlägg som skrivs om H***-kontot ökar risken för att tråden stängs med en faktor på 10. Please...
Citera
2009-08-20, 18:04
Medlem
Exabytes avatar
Oavsett om han hade hundra andra konton här på flashback så har han ju åkt dit nu. Jag förstår inte varför ni bråkar om detta.
Citera
2009-08-20, 18:07
Medlem
jockelos avatar
Han har ju Aspergers syndrom, om ni inte redan luskat ut det i denna tråden. Kommer ihåg honom från högstadiet och gymnasiet.
Citera
2009-08-20, 18:07
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse

Ja, han outade sig innan det spekulerades. Han outade sig 2008-05-02, 02:41

Jag kan skriva exakt samma sak och länka till exakt samma sak. Ändå har jag inte outat mig för det är inte jag. Och det var spekulationerna i sig som gjorde att detta inlägg kom fram. Orka.
Citera
2009-08-20, 18:08
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Oavsett om han hade hundra andra konton här på flashback så har han ju åkt dit nu. Jag förstår inte varför ni bråkar om detta.

För att det kan vara intressant att se eller läsa om han kanske "erkänner" något mer.

Men om tråden låses pga det så är det väl inte dags att göra det ännu. Men det är intressant.
Citera
2009-08-20, 18:13
Bannlyst
Jag skulle vilja veta om polisen har gjort eller tänker göra husrannsakan hos JA. Med tanke på vad han har skrivit här på FB och andra fora är det ju inte alls otänkbart att hans dator är rena guldgruvan vad gäller barnporr, våldsporr och annan skit. Det är väl snarare sannolikt att datorn kommer att vara som ett gottebord för utredarna.

Nån som vet hur det ligger med en husrannsakan. Har det gjorts eller tänker man göra det?
Citera
2009-08-20, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jockelo
Han har ju Aspergers syndrom, om ni inte redan luskat ut det i denna tråden. Kommer ihåg honom från högstadiet och gymnasiet.
Vet du om han hade det stökigt hemma?
Han ska ju ha varit med i teater, lärt sig språk mm vilket tyder på en "fungerande", tänkande, kreativ hjärna... (har man Aspergers så finns det många grader i helvetet av hur det "fuckar upp" hjärnan)

Skulle vara intressant varifrån "massmördarstilen" och ondskan kommer ifrån.
(Hade Jack The Ripper Aspergers, tro?)

Frågan är - om han inte hade infångats - om han hade fortsatt med människor efter han blev trött på att lemlästa och döda djur.

Jag hoppas VERKLIGEN att han inte bara får psykisk mjäkig terapi och sedan släpps. Jag hoppas de slänger in honom i en kall, fuktig cell med råttor större än honom själv.
Senast redigerad av HonheterNelly 2009-08-20 kl. 18:18.
Citera
2009-08-20, 18:26
Bannlyst
Jag ryker nog snart också

hej då fb

På imdb

Citat:
Joel Ander is so HOT!!!
by Grulting (Sat Jul 1 2006 15:04:20)

Is it just me or isn't Joel Ander extremely sexy and hot? I have had a BIG crush on him since I saw the swedish feature-film "We can be heroes" (Swedish title: Bäst i Sverige). He is so extremely charming and sexy! His extremely gorgeous body makes me so goddamn HORNY

Notera vem som skrev det
Senast redigerad av Censurerad 2009-08-20 kl. 18:31.
Citera
2009-08-20, 18:31
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockelo

Oj. Det var förstan tanken jag fick, när jag läste vad han tyckte och ansåg. Både om sig själv och andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in